לידס, ברייטון וניוקאסל עלו לסיבוב השלישי בגביע הליגה

שלוש נציגות הפרמיירליג הבטיחו את מקומן בין 32 האחרונות, אחרי ניצחונות על בארנסלי, פורסט גרין וטרנמיר בהתאמה

(גודל טקסט)

תמונת העולות לשלב 32 האחרונות בגביע הליגה האנגלי הושלמה הערב (רביעי) בתום ארבעה משחקים, כאשר בשלושה מתוכם שכללו קבוצות פרמיירליג, נציגות הליגה הבכירה היו אלה שהעפילו.

פורסט גרין – ברייטון 3:0

המומנטום של השחפים מפתיחת העונה בפרמיירליג (שם צברו שבע נקודות מתשע אפשריות) נמשך גם בגביע הליגה, עם מניצחון קליל על היריבה מהליגה השלישית. דניז אונדב (38) וסטיבן אלזייט (45+1) הבקיעו לקראת סיום המחצית הראשונה, אוון פרגוסון הוסיף את השער השלישי בתוספת הזמן (94) וברייטון המשיכה לסיבוב השלישי.

שחקני ברייטון חוגגים
לא התקשו בדרך לשלב הבא. שחקני ברייטון | רויטרס

לידס יונייטד – בארנסלי 1:3

אחרי שהפתיעה את צ'לסי במחזור הליגה האחרון עם ניצחון 0:3 מוחץ, הקבוצה של ג'סי מארש עשתה את המוטל עליה גם נגד בארנסלי מהליגה השלישית. לואיס סיניסטרה כבש ראשון (21) לזכות לידס, לפני שמתאוש קליך הכפיל בפנדל (32) ובהמשך השלים צמד (57). מאדס אנדרסן רק צימק עבור האורחת (35), שפספסה הזדמנות פז לקבוע שוויון בדקה ה-42 כאשר קאלום סטיילס החמיץ פנדל.

שחקני ניוקאסל חוגגים
נמנעו מסנסציה. שחקני ניוקאסל חוגגים | רויטרס

טרנמיר – ניוקאסל 2:1

הקבוצה מהליגה הרביעית הלחיצה לפרק זמן מסוים את המגפייז, שהגיעו אחרי ה-3:3 המרתק נגד מנצ'סטר סיטי. אליוט נוויט העלה את טרנמיר ליתרון (21) ועשה מעט של שחזור הסנסציה שחוללה אמש קרולי על חשבונה של פולהאם, אלא שג'מאל לאסלס איזן (40) וכריס ווד השלים מהפך (52) בעזרת בישול של קיירן טריפייר, שאמור היה לקבל מנוחה במפעל המשני בחשיבותו, אך נכנס בדקה ה-39 במקומו של אמיל קראפט עקב פציעה.

תוצאה נוספת: וויקומב – בריסטול סיטי 3:1

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי