גריליש סחט מחמאות, פרדיננד טוען: "רק מנצ'סטר סיטי במרוץ האליפות"

play
פתיחה מוחצת לו ולקבוצתו | רויטרס
הולאנד הלוהט שוב כבש, סיטי הביסה את וולבס 0:3 בחוץ 05:57

כובש השער הראשון ב-0:3 נגד וולבס קיבל ציונים גבוהים אחרי ש"ענה לביקורת בצורה נהדרת". בלם העבר טוען: "סיטי לבד במרוץ והיא רק תלך ותשתפר"

קבוצות: מנצ'סטר סיטי
(גודל טקסט)

למנצ'סטר סיטי לקחו היום (שבת) פחות מ-20 דקות כדי להכריע את משחק החוץ נגד וולבס. בדקה ה-16 התוצאה כבר הייתה 0:2 ולמרות שהיה עוד הרבה מאוד זמן לשחק, ספק אם מישהו האמין שהמארחת תצליח לשוב. כשהשופט אנתוני טיילור שרק לסיום, לוח התוצאות הורה 0:3 והאלופה עלתה לפחות זמנית לפסגה.

סיטי עומדת כעת על 22 משחקי חוץ רצופים בליגה ללא הפסד (16 ניצחונות, 6 תוצאות תיקו) והפעם האחרונה שהיא נכנעה מחוץ לביתה הייתה באוגוסט 2021 נגד טוטנהאם. הפעם הבאה בה פפ גווארדיולה ושחקניו ישחקו בחוץ בפרמיירליג תהיה באנפילד נגד ליברפול. האם שם הרצף הכי ארוך בהיסטוריה של התכולים ייעצר?

ג'ק גריליש לצד פפ גווארדיולה, מנצ'סטר סיטי
קיבל אמון, וגמל למאמן. גריליש | רויטרס
ג'ק גריליש חוגג שער לזכות מנצ'סטר סיטי
פתיחה מוחצת לו ולקבוצתו | רויטרס

ארלינג הולאנד כבש את השני של סיטי, שער הפרמיירליג ה-11 שלו ב-7 משחקים בלבד. מאז שעזב את רד בול זלצבורג לבורוסיה דורטמונד בינואר 2020 הוא הבקיע 100 שערים ב-99 משחקים. אלא שהנורבגי סיפק הופעה פושרת במונחים שלו ומי שהתבלט היה בעיקר ג'ק גריליש.

הקשר האנגלי ספג ביקורת אחרי 58 דקות לא טובות נגד בורוסיה דורטמונד בליגת האלופות והודה בסיום לפפ גווארדיולה שנתן לו את חולצת ההרכב "למרות היכולת שלי באמצע השבוע". ב"מנצ'סטר איבנינג ניוז" העניקו לקשר ציון 8 ונימקו זאת בהופעה הטובה וכאבי הראש הבלתי פוסקים שעשה להגנה המארחת. ב"דיילי מייל" העניקו לגריליש 9 ושיבחו את ההופעה שלו "תחת הלחץ הגדול".

גריליש כבש שער ראשון העונה כבר אחרי 55 שניות ואמר בסיום: "נהניתי מהשער הזה, לקח לו יותר מדי זמן להגיע. אני צריך יותר שערים ויותר בישולים, זה הדבר היחיד שאני לעשות כשאנשים כל הזמן מדברים על הסכום שבו קנו אותי. אבל אם מסתכלים על הקריירה שלי רואים שהיו לי כמה שערים ובישולים בפרמיירליג".

ארלינג הולאנד חוגג עוד שער במדי מנצ'סטר סיטי
גול ומשחק בינוני, כבר התרגלנו. הולאנד | רויטרס

וגם: מה לעזאזל עבר לנייתן קולינס בראש?

כדורגלן העבר והפרשן בהווה, ריו פרדיננד, אמר: "גריליש ענה לביקורת בדרך נהדרת, עם הופעה טובה ושער. הכול נראה חיובי במנצ'סטר סיטי וכרגע מאבק האליפות נראה כמו מירוץ חד ראשי. סיטי רק תלך ותתחזק, ההגעה של הולאנד רק גרמה לכל השחקנים שמסביבו להעלות את הרמה שלהם".