קונטה מאושר מ"תגובת השלושער" של סון, רוג'רס מרגיש את הסוף

play
קונטה: "רוטציה זה דבר טוב וחשוב". סון | רויטרס
שלושער לסון ב-2:6 האדיר של טוטנהאם על לסטר 05:58

מאמן טוטנהאם החליט לספסל את הקוריאני, שנכנס והגיב היטב ב-2:6 על לסטר: "אמרתי לו שאם הולך לכבוש שלושער ב-30 דקות, אולי נחזור על הניסוי הזה". לסטר צונחת, המאמן מבין: ימיו ספורים

קבוצות: טוטנהאם
(גודל טקסט)

מאמן טוטנהאם אנטוניו קונטה קיבל תגובה שהוא רק יכול היה לחלום עליה כאשר החליט להוריד לספסל את אחד מכוכבי הקבוצה, סון יונג מין. הקוריאני עלה מהספסל, והגיב עם שלושער אדיר שסחף את התרנגולים ל-2:6 מוחץ על לסטר.

אחרי שהקוריאני לא כבש בשמונת משחקיו העונה, המאמן האיטלקי החליט להוריד אותו לספסל, וכשסון נכנס במקום רישארליסון לחצי השעה האחרונה, הוא הצליח לכבוש שלושער תוך 14 דקות, כולל שניים בבעיטות אדירות מחוץ לרחבה, אחת בימין ואחת בשמאל. כעת יש לו בפרמיירליג אותו מספר שלושערים כמו לכריסטיאנו רונאלדו – 3.

שחקן טוטנהאם יונג מין סון
קונטה: "רוטציה זה דבר טוב וחשוב". סון | רויטרס

"אני ממש שמח עבור סוני היום", אמר קונטה בסיום, "אמרתי לו עכשיו שאם הוא הולך להבקיע שלושה שערים ב-30 דקות, אולי נחזור שוב על הניסוי הזה… אבל התבדחתי. יש לי מזל, כי יש לי חבורה טובה מאוד של שחקנים שהם גם אנשים טובים. אנחנו חייבים להתחיל לחשוב בצורה אחרת אם אנחנו רוצים לעשות את הצעד הבא".

קונטה הסביר את ההחלטה, ואמר: "הייתי שחקן. כל שחקן רוצה לשחק בכל משחק, אבל אתה מאבד אנרגיה פיזית ואנרגיה מנטלית. לפעמים אתה לא מבין את זה ורוצה לשחק, אבל התפוקה שלך יורדת. רוטציה זה דבר טוב וחשוב עבור רווחת השחקנים. זה נותן להם אנרגיה, ואם הם משחקים כמו שסון שיחק היום, כולם שמחים". סון עצמו דיבר בצניעות כהרגלו, ואמר: "נכנסתי, ורק חשבתי איך אני יכול לעזור לקבוצה".

שחקן טוטנהאם יונג מין סון חוגג על רקע מאמן לסטר המאוכזב, ברנדן רוג'רס
"מבין את המשחק". רוג'רס עם נקודה בשבעה משחקים | רויטרס

ובינתיים, בצד השני, לסטר השלימה את הפתיחה הגרועה אי פעם לקבוצה בליגה האנגלית, כשספגה 22 שערים בשבעה משחקים, והשתוותה לשיא השליךי הקודם אותו קבעה ווסטהאם ב-1965/66. זה כמובן שיא פרמיירליג, והקבוצה רושמת הפסד שישי רצוף (נקודה בודדת בשבעה משחקים). ברנדן רוג'רס כבר מרגיש את הלחץ ואת הפיטורים הקרבים, ואמר: "יקרה מה שיקרה, תהיה לי כמות עצומה של כבוד כלפיהם (הבעלים) כי הם נתנו לי למיכה אדירה. אני מבין את המשחק. התוצאה הסופית לא משקפת אולי, אבל זו תבוסה גדולה".