אלכסנדר ארנולד מחוץ לסגל אנגליה: "צריך ללכת עם מי שמאמינים בו"

play
טרנט אלכסנדר ארנולד שחקן נבחרת אנגליה | רויטרס
הארי קיין כבש את שערו ה-50 בנבחרת, אנגליה חילצה 1:1 דרמטי בגרמניה 04:00

מגן ליברפול לא נספר על ידי סאות'גייט גם לקראת גרמניה (21:45, ספורט1), הלחץ גובר: "התקופה הקשה ביותר של המאמן מאז שנכנס לתפקיד"

(גודל טקסט)

ההפסד 1:0 לאיטליה הוריד את אנגליה לדרג ב' של ליגת האומות, והערב (שני, 21:45, ספורט1) תנסה נבחרת שלושת האריות לסיים קמפיין מאכזב בטעם טוב, כשתארח בוומבלי את היריבה הנצחית גרמניה. הלחץ על גארת' סאות'גייט הולך וגובר, לאור הרצף הארוך ביותר של אנגליה מאז 2014 – חמישה משחקים ללא ניצחון בכל המסגרות.

"זו התקופה הקשה ביותר של סאות'גייט בשש שנותיו בנבחרת", ניתח פרשן סקיי רוב דורסט. "זה זמן קשה, והוא תחת לחץ גדול. עם זאת, קשה להאמין שהוא יאבד את המשרה שלו לפני המונדיאל, זה פשוט לא יקרה. זה יהיה מטופש מצד ההתאחדות. עם זאת, אם יפסיד גם מול גרמניה זה כבר יהיה גדול".

טרנט אלכסנדר ארנולד, שיצא מהרוטציה של סאות'גייט ולא שיחק אפילו שניה מול איטליה, נותר מחוץ לסגל הערב, בעוד איוון טוני צפוי לערוך את הופעת הבכורה שלו. המגן של ליברפול פתח בחמישה משחקים בלבד מתוך 31 האחרונים של אנגליה, ולא מן הנמנע כי כלל לא ייכלל בסגל לקטאר. "זו החלטה קשה, אבל צריך ללכת עם מי שאנחנו מאמינים בו", אמר סאות'גייט. "בליברפול הם מצליחים למצוא את הדרכים להוציא את המירב מהאיכויות של טרנט".

על הלחץ שיש על כתפיו כעת אמר המאמן: "זה יהיה הטורניר הגדול השביעי שלי כמאמן או כשחקן, אז כבר ראיתי הכל. המלחמה עם התקשורת, סיפור האהבה והשנאה – אנחנו בתוך כל זה, זה מגיע עם התפקיד. התוצאות לא היו כפי שקיווינו, אני לא בורח מזה, אבל צריך להמשיך לעבוד ולהשתפר. ברור לי שישפטו אותי על סמך מה שנעשה במונדיאל".

ראחים סטרלינג הוסיף ואמר: "זה לא הזמן להיכנס לפאניקה. תמיד יש עלינו לחץ לנצח, אבל מחכה לנו הזדמנות לעשות משהו גדול. אני חושב שיש גם נקודות אור כרגע, גארת' מנסה לשמור עלינו – אנחנו אלה שצריכים לקחת אחריות".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי