מייסון גרינווד שוב נעצר. מואשם בשלושה סעיפים, כולל ניסיון אונס

play
מייסון גרינווד שחקן מנצ'סטר יונייטד | אימג'בנק GettyImages, Marc Atkins
בתוספת הזמן: סקוט מקטומיניי העניק ליונייטד ניצחון על אומוניה 01:45

חלוץ יונייטד פנה לבת הזוג לשעבר, עליה גם איים ברצח, ובכך הפר את תנאי הערבות שהוארכו בחודש יוני. יופיע בבית המשפט ביום שני

(גודל טקסט)

כמעט תשעה חודשים חלפו מאז מעצרו של מייסון גרינווד, חלוץ מנצ'סטר יונייטד, בעקבות סרטונים ותמונות שפרסמה בת זוגו ולפיהם תקף ואנס אותה. מאז הכדורגלן לא חזר למגרשים וכעת הוא נעצר פעם נוספת בחשד שיצר קשר עם הקורבן שלו ובכך הפר את תנאי הערבות שלו. כמו כן, הוחלט כי גרינווד יואשם בשלושה סעיפים – ניסיון לאונס, התנהגות כפייתית, ותקיפה. הוא יובא לפני בית המשפט בעוד יומיים.

על פי "הסאן", שוטרים פשטו הבוקר על ביתו של גרינווד במנצ'סטר ולקחו אותו לחקירה בעקבות הפרת תנאי הערבות, אותם האריך בית משפט השלום של מנצ'סטר וסלפורד בחודש יוני. בהודעת המשטרה נכתב: "משטרת מנצ'סטר רבתי מודעת להאשמה בנוגע לגבר בן 21 שהפר את תנאי הערבות שלו, ומעצר בוצע בשבת, 15 באוקטובר 2022. הבירורים נמשכים בשלב זה".

לאחר המעצר הראשון, גרינווד הוחזק במשך שלושה ימים בתחנת המשטרה ונחקר בחשד שאיים לרצוח את בת הזוג, בנוסף לטענות בנוגע לאונס ופגיעה פיזית. הוא שוחרר ב-2 בפברואר ומאז תנאי הערבות שלו הוארכו פעמיים.

השדים האדומים התנערו אז מגרינווד והשעו אותו בעקבות המעצר, אבל עדיין משלמים את שכרו בסך 75 אלף ליש"ט לשבוע, אף על פי שלא שיחק כדורגל מאז 22 בינואר.

גרינווד בן ה-21 נחשב לאחד הכישרונות הגדולים של הכדורגל האנגלי וערך את הופעת הבכורה שלו במדי מנצ'סטר יונייטד כשהיה בן 17 וחצי. הוא הספיק לכבוש 35 שערים בכל המסגרות בארבע שנותיו כשחקן בוגרים, כשעונת השיא הייתה 2019/20, בה הבקיע 10 שערי ליגה ו-17 בכל המסגרות. בעקבות זאת גם זומן לסגל נבחרת אנגליה ואת הבכורה ערך בניצחון על איסלנד באוגוסט 2020.

כזכור, בסוף ינואר העלתה הדוגמנית ומשפיענית הרשת, הארייט רובסון, סרטון לסטורי שלה ובו היא מדממת מפיה וכתבה: "לכל מי שרוצה לדעת מה מייסון גרינווד נוהג לעשות לי".

מלבד הסרטון הזה היא פרסמה תמונות של חבלות בגפיים וגם הקלטות בהן נשמע קולו לכאורה של גרינווד, כשהוא לכאורה דורש ממנה בתוקף לקיים איתו יחסי מין, למרות שהיא מסרבת פעם אחר פעם.

בהודעה רשמית שנמסרה אז ממנצ'סטר יונייטד נכתב: "אנחנו במועדון מודעים לתמונות ולהאשמות ברשתות החברתיות, אבל לא נתייחס מעבר לכך עד בירור העובדות. מנצ'סטר יונייטד מגנה אלימות מכל סוג".