ארסנל ניצחה לאחר דרמות VAR, רונאלדו זעם בתיקו של יונייטד

play
מאוכזב מתמיד. כריסטיאנו רונאלדו | רויטרס
ובמקום הראשון: סאקה הבקיע ונתן לארסנל 0:1 יקר על לידס 06:06

אחרי תקלת החשמל שגרמה ל-40 דקות הפסקה, סאקה סידר למוליכה 0:1 בלידס, אצלה במפורד החמיץ פנדל והיה מעורב בדרמה בתוספת. 0:0 ליונייטד מול ניוקאסל, צמד למאונט ב-0:2 של צ'לסי על וילה

(גודל טקסט)

מחזור הפרמיירליג מגיע היום (ראשון) לסיומו עם חמישה משחקים, בהם מעורבות מרבית קבוצות הצמרת. עוד לפני המשחק של ליברפול מול מנצ'סטר סיטי, המוליכה ארסנל קבעה את פתיחת העונה הטובה בתולדותיה עם 0:1 דרמטי בלידס, צלסי ניצחה 0:2 אצל אסטון וילה ואילו מנצ'סטר יונייטד סיימה ב-0:0 ביתי מול ניוקאסל.

בוקאיו סאקה שחקן ארסנל כובש מול לידס
ירה פנימה. בוקאיו סאקה | רויטרס

לידס – ארסנל 1:0

התותחנים חיים בחלום שנמשך כעת עם הפתיחה הטובה שלהם אי פעם בפרמיירליג – 27 נקודות מתוך 30. זה לא היה פשוט באלנד רואד, כאשר לידס רצתה לנצח את ארסנל בבית לראשונה מאז נובמבר 2000 ושתי הקבוצות נאלצו לרדת לחדרי ההלבשה אחרי שלוש דקות בגלל בעיות חשמל ותקלה במערכת ה-VAR, אבל בסופו של דבר מיקל ארטטה שוב חגג. בוקאיו סאקה היה חתום על שער הניצחון בדקה ה-35 והגיבור הטרגי היה המחליף המקומי פטריק במפורד. החלוץ כבש בנגיעה הראשונה שלו, אבל השער נפסל בגלל עבירה. לאחר מכן הוא החמיץ פנדל ובתוספת הזמן חשב שסחט פנדל נוסף וגם אדום מגבריאל, אבל ה-VAR תיקן את הטעויות של השופט הראשי כריס קבאנה. לידס עם משחק ליגה שישי ללא ניצחון.

דקה 3: צוות השיפוט עצר את המשחק ועדכן את המאמנים כי מדובר בתקלה טכנית במערכת ה-VAR. השחקנים ירדו מכר הדשא והמתינו כ-40 דקות, עד שהמשחק חודש.

דקה 35: גול! סאקה חטף כדור ועשה תנועה לתוך הרחבה, שם קיבל כדור עומק נפלא מאודגור ובעט אל הרשת העליונה מזווית אלכסונית בצד ימין. 0:1 לארסנל.

דקה 46: במפורד המחליף כבש בנגיעה הראשונה שלו, אבל שער השוויון של לידס נפסל בטענה לעבירה כי החלוץ דחף את גבריאל על קו החמש.

דקה 64: החמצת פנדל! זה כנראה לא היום של במפורד, שקיבל הזדמנות להשוות מהנקודה הלבנה אחרי נגיעת יד מטופשת של סאליבה, אבל בעט כדור שטוח החוצה. עדיין 0:1 לארסנל.

דקה 92: במפורד דחף בתוך רחבת ארסנל את גבריאל, שהגיב בבעיטה לגופו של חלוץ לידס. השופט קבאנה קבע מיד פנדל ואדום לבלם הברזילאי, אבל אז הגיעה הקריאה משופט ה-VAR וההחלטה שונתה. אין פנדל והאדום התחלף לצהוב.

כריסטיאנו רונאלדו מתוסכל אחרי שער שנפסל לו במדי מנצ'סטר יונייטד
מאוכזב מתמיד. כריסטיאנו רונאלדו | רויטרס

מנצ'סטר יונייטד – ניוקאסל 0:0

לראשונה מאז ה-4:0 לברנטפורד במחזור השני, כריסטיאנו רונאלדו הוצב בהרכב של השדים האדומים בפרמיירליג. אחרי שעלה כמחליף ב-1:2 על אברטון במקום אנתוני מרסיאל הפצוע והבקיע את שערו ה-700 בקריירת המועדונים, הפורטוגלי הוותיק רצה לשחזר את המפגש נגד המגפייז בשנה שעברה, אז הבקיע צמד בבכורה המחודשת, אבל הפעם הוא נותר מתוסכל עם שער פסול וחילוף בדקה ה-72. ניוקאסל רשמה משחק חמישי ללא הפסד ונשארה צמודה ליונייטד המדורגת חמישית, כשז'ואלינטון היה הכי קרוב לכבוש אצלה. תיקו ראשון העונה למנצ'סטר יונייטד.

דקה 24: כמה קרוב לראשון של ניוקאסל. ז'ואלינטון נגח למשקוף ואת הריבאונד שחזר אליו נגח לקורה. מזל גדול ליונייטד.

דקה 50: ההגנה של ניוקאסל ספק הוציאה כדור חופשי, רונאלדו זיהה ששחקן הגנה שלה נגע בכדור ולכן הכדור אכן חופשי, הפורטוגלי חטף אותו וכבש – אבל השופט החליט שהמהלך לא חוקי והוציא לכריסטיאנו המתוסכל כרטיס צהוב.

דקה 88: רשפורד קיבל כדור עומק מצוין, עבר את השוער, העביר כדור רוחב, ופרד מול שער כמעט ריק החמיץ מקרוב. עוד הזדמנות מפוספסת ליונייטד.

דקה 95: הגבהה מצוינת של קאסמירו מצאה את הראש של רשפורד, שמחמישה מטרים נגח ממצב קורץ החוצה.

צפו בשער הביזארי שנפסל לכריסטיאנו רונאלדו

מייסון מאונט שחקן צ'לסי חוגג שער
שערים ראשונים שלו העונה. מייסון מאונט | רויטרס

אסטון וילה – צ'לסי 2:0

ניצחון חמישי ברציפות לגרהאם פוטר בכל המסגרות ונראה שצ'לסי שלו מקבלת צורה, חרף הפציעות של אנגולו קאנטה וריס ג'יימס שיחמיצו את המונדיאל. מייסון מאונט, שהיה בספק למשחק אחרי שהוחלף במחצית בסן סירו (0:2 על מילאן בליגת האלופות) פתח בהרכב והחזיר עם שערי בכורה העונה – הראשון אחרי טעות מביכה של טיירון מינגס והשני בכדור חופשי נהדר. המצטיין הנוסף של צ'לסי היה השוער הספרדי קפה, שסיים עם שבע עצירות, כולל הצלה משולשת מרהיבה. הקבוצה המקרטעת של סטיבן ג'רארד רק נקודה מעל הקו האדום.

דקה 5: גול! מינגס ניסה להרחיק כדור מהרחבה, אבל נגח היישר לעבר מאונט שאמר תודה ובעט בקלות אל הרשת. איזו טעות של הבלם. 0:1 לצ'לסי.

דקה 21: הצלה משולשת מדהימה של קפה, שהדף את הבעיטה של מקגין, את הריבאונד של ראמזי וגם את הניסיון של אינגס מקרוב באותו מהלך.

דקה 65: גול! מאונט עם בעיטה חופשית מרהיבה מ-22 מטרים, הכדור שינה מסלול באוויר, הטעה את אמי מרטינס ונעצר ברשת. צמד לקשר נבחרת אנגליה, 0:2 לצ'לסי.

משחק נוסף

סאות'המפטון – ווסטהאם 1:1
לסאות'המפטון: רומן פרו (20). לווסטהאם: דקלן רייס (64)

משחקי המחזור הבא בפרמיירליג

שבת:

נוטינגהאם פורסט – ליברפול (14:30)
אברטון – קריסטל פאלאס (17:00)
מנצ'סטר סיטי – ברייטון (17:00)
צ'לסי – מנצ'סטר יונייטד (19:30)

ראשון:

אסטון וילה – ברנטפורד (16:00)
לידס – פולהאם (16:00)
סאות'המפטון – ארסנל (16:00)
וולבס – לסטר (16:00)
טוטנהאם – ניוקאסל (18:30)

שני:

ווסטהאם – בורנמות' (22:00)