"צריכים להמשיך ככה, יכולים לעמוד מול כל אחת": קונטה חגג הישג היסטורי

play
מאמן טוטנהאם אנטוניו קונטה | רויטרס
קיין לא מפסיק להבקיע, טוטנהאם גברה 0:2 על אברטון 01:55

מאמן טוטנהאם היה מאושר בסיום הניצחון 0:2 על אברטון ומפתיחת העונה הטובה ביותר של הקבוצה בפרמיירליג: "הקבוצה בכיוון הנכון, רישארליסון יעדר מול יונייטד". החלוץ הברזילאי יצא מהאצטדיון בדמעות עם קביים

קבוצות: טוטנהאם
(גודל טקסט)

טוטנהאם ניצחה הערב (שבת) 0:2 את אברטון, השוותה את כמות הנקודות של מנצ'סטר סיטי זמנית ופתחה פער של שבע נקודות על פני צ'לסי שנמצאת במקום הרביעי ותשחק מחר מול אסטון וילה. שלושת הנקודות הביאו את התרנגולים ל-23 נקודות בעשרת המחזורים הראשונים, במה שהפך את המאזן של הקבוצה לפתיחת העונה הטובה ביותר שלה בעידן הפרמיירליג.

הניצחון היה השמיני ברציפות בבית לטוטנהאם, וגם מאמן הקבוצה, אנטוניו קונטה, ידע להעריך את ההישג מפתיחת העונה: "אני לא מופתע מהאינטנסיביות והדרך שבה השחקנים נראו על המגרש. זה חיובי מאוד לראות שהעבודה שלנו היא בכיוון נכון בפתיחת העונה הזו. שיחקנו רק לפני יומיים וחצי, וראיתי שהשחקנים הגיעו למשחק מהרגע הראשון ועד שריקת הסיום. אני שמח בשביל השחקנים על ההשקעה שלהם, והניצחון זה הפרס. יש לנו קבוצה צעירה עם הרבה שחקנים שיוכלו להמשיך להשתפר ולצעוד קדימה. אנחנו צריכים להמשיך בדרך הזאת, אני שמח בשביל הקהל שעושה אווירה נהדרת בכל משחק. הקבוצה יכולה לעמוד מול כל אחת, גם באירופה".

בדקה ה-52 חלוצה הברזילאי של טוטנהאם ושחקנה לשעבר של אברטון, רישארליסון, הוחלף בעקבות פציעה, חודש לפני המונדיאל בקטאר. השחקן עזב את האצטדיון בלונדון על קביים ועם דמעות בעיניים. המאמן האיטלקי התייחס לפציעה: "הוא בוודאות לא ישחק באמצע השבוע נגד מנצ'סטר יונייטד. הוא הרגיש משהו בשריר וזאת פציעה שתצריך זמן להתאושש ממנה. נחכה לסריקה ולתוצאות ונדע כמה זמן ייעדר. זה חבל, אבל הוא יהיה בסדר".

בהופעתו ה-400 של הארי קיין במדים הלבנים, הוא העלה את קבוצתו ליתרון מהנקודה הלבנה והעלה את מאזנו ל-258 שערים במועדון, מרחק תשעה שערים בלבד מאגדת טוטנהאם ומלך שעריה בכל הזמנים – ג'ימי גריבס. העונה, קיין עומד על תשעה שערים בפרמיירליג ועשרה בסך הכל בכל המסגרות.

החלוץ האנגלי התראיין בסיום ושמח שהפעם דייק בפנדל, לאחר שהחמיץ בדקות הסיום מול איינטרכט פרנקפורט: "התאמנתי פעמים רבות על בעיטות מהנקודה הלבנה מול פיקפורד במדי נבחרת אנגליה, אז שמחתי שזה באמת נכנס הפעם לרשת. זה ניצחון באמת טוב וחשוב עבורנו, אני מאושר מפתיחת העונה".

במחזור הבא שיערך ברביעי (19.10) טוטנהאם תתארח באולד טראפורד נגד מנצ'סטר יונייטד.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי