ברחה מהתחתית: ווסטהאם ניצחה 0:2 את בורנמות' בדרך למקום העשירי

play
שחקן ווסטהאם סעיד בנרחמה חוגג | GettyImages
תיקתקנו, סיכום אירועי היום בספורט 24.10 06:23

הפטישים התאוששו מההפסד לליברפול בשבוע שעבר ורשמו ניצחון רביעי העונה מנגיחה של זומה (45) ופנדל של בנרחמה (90+2) . הדובדבנים עם הפסד שני רצוף התדרדרו למקום ה-14

קבוצות: בורנמות'
(גודל טקסט)

המחזור ה-13 בפרמיירליג נחתם הערב (שני) עם ניצחונה של ווסטהאם 0:2 על בורנמות', שלוש נקודות שהקפיצו את הפטישים מהמקום ה-17 עד אמצע הטבלה למקום העשירי. בורנמות' עם הפסד שני רצוף לראשונה העונה. החבורה של דייויד מויס התאוששה מההפסד 1:0 לליברפול בשבוע שעבר ורשמה את ניצחונה הרביעי העונה בליגה.

הקבוצה הלונדונית שלטה לאורך המשחק והגיעה להרבה יותר מצבים משחקניו של גארי אוניל שתורגמו לשער בסופו של דבר. בתוספת הזמן של המחצית הראשונה, ג'רוד בואן ניגש להרים מנקודת הקרן. הכדור פגע בידיו של תילו קהרר שהסיט את הכדור לקורט זומה שנגח פנימה כדי להעלות את הפטישים ליתרון מוצדק. על אף נגיעת היד הברורה של הבלם הגרמני, השער אושר על ידי שופטי ה-VAR ודיוויד מויס ירד מחויך לחדר ההלבשה במחצית. לפני השריקה להפסקה, דומיניק סולאנקה, חלוץ האורחת, נפצע והוחלף.

גם במחצית השנייה ווסטהאם שלטה והגיעה למצבים רבים, ושוב הצליחה למצוא את הרשת בתוספת הזמן. בדקה ה-92 סעיד בנרחמה כבש את השני של הלונדונים מהנקודה הלבנה אחרי נגיעת יד ברחבת בורנמות'. שלוש נקודות חשובות לווסטהאם במסע ההיחלצות שלה מהתחתית לכיוון אמצע טבלת הפרמיירליג.

שחקן ווסטהאם קורט זומה
כובש השער הראשון. קורט זומה | אימג'בנק GettyImages

במחזור ה-14 ווסטהאם תתארח באולד טראפורד מול מנצ'סטר יונייטד (30.10), בעוד בורנמות' תארח את טוטנהאם (29.10).