"זה פשע שהוא לא בנבחרת ספרד": דויד דה חאה הפך לגיבור של מנצ'סטר יונייטד

play
גיבור היום. דה חאה | GettyImages, OLI SCARFF
הצלת ענק של דה חאה בתוספת הזמן העניקה למנצ'סטר יונייטד 0:1 על ווסטהאם 05:58

השדים האדומים נזקקו לחמש הצלות של השוער, כולל אחת בדקה ה-93 כדי לנצח 0:1 את ווסטהאם. בעולם תהו מדוע הוא לא זומן למונדיאל: "לספרד יש חמישה שוערים יותר טובים ממנו?". רשפורד הודה: "היו לי קשיים מנטאליים בעונה שעברה"

(גודל טקסט)

מנצ'סטר יונייטד השיגה אמש (ראשון) 0:1 ביתי קטן ולא מרשים על ווסטהאם, אבל חשוב מאוד. השדים האדומים רחוקים רק נקודה כרגע מהמקום הרביעי והאחראי הישיר לזה היה דויד דה חאה. השוער הספרדי רשם הצלה אחרי הצלה, כולל אחת מדהימה בתוספת הזמן מרגלי דקלן רייס ושמר על שער נקי אחרי שמרכוס רשפורד כבש את השער למארחים (38). התצוגה של דה חאה תפסה את הכותרות באנגליה וגם בספרד, כאשר השאלה העיקרית היתה איך הוא לא נמצא בין חמשת השוערים של נבחרת ספרד למונדיאל? אפילו פטר שמייכל שוער העבר האגדי צייץ על דה חאה, שמצידו שמר על צניעות לאחר המשחק.

דויד דה חאה, שוער מנצ'סטר יונייטד
גיבור היום. דה חאה | GettyImages, OLI SCARFF

"אני ממש עייף עכשיו", אמר דה חאה לאחר המשחק, "אנשים חושבים ששוערים לא עייפים, אבל סבלתי בדקות האחרונות. שלטנו במשחק, אבל הדקות האחרונות היו קשות מאוד. אם אנחנו רוצים להיות בטופ, אנחנו צריכים לנצח משחקים כאלו. אני כאן כדי להציל ולעזור לקבוצה שלי".

אריק טן האח שיבח את דה חאה ואמר: "יש לנו שוער נהדר. אם השחקנים שלפניו לא מצליחים לעשות את העבודה, אפשר לסמוך עליו שיציל אותנו".

אבל עם כל הכבוד לדה חאה, למשחק הזה היה גיבור נוסף וקוראים לו מרכוס רשפורד. החלוץ הכריע את המשחק הזה עם שערו ה-100 בקריירה הדי קצרה ולאחר המשחק חשף את הבעיות המנטאליות שעמן התמודד. "אם להיות כנה, יש אנרגיה אחרת לגמרי סביב המועדון שגורמת לי להיות יותר מרוכז ואני מרגיש הרבה יותר אמביציוני. היו לי קשיים בעונה שעברה בגלל דברים מנטאליים, לא בגלל היכולת שלי. היו דברים מחוץ למגרש שהפריעו לי. יותר מדי פעמים בעונה שעברה לא הייתי במוד הנכון".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי