"שני שחקני פרמיירליג מאותה קבוצה במערכת יחסים חד מינית"

play
כדור הפרמיירליג | GettyImages, Visionhaus
תיקתקנו: סיכום אירועי היום בספורט, 13.11 07:16

דיווח ב"הסאן": השניים סיפרו לחבריהם על נטייתם המינית ועל כך שהם יוצאים מתחילת השנה, אך ביקשו שלא להיחשף והבהירו כי ייתכן שזה יקרה בעתיד

(גודל טקסט)

"הסאן" בחשיפה מרעישה: שני שחקני פרמיירליג, שמשתפים פעולה באותה קבוצה, סיפרו לחבריהם על כך שהם במערכת יחסים חד מינית. השניים מסרבים להיחשף וגם ביקשו מחבריהם שלא להוציא את המידע מחדר ההלבשה, חרף העובדה כי שיתפו אותם בחדשות.

עוד לפי הפרסום ב"הסאן", שני הכדורגלנים רוצים להמשיך להתרכז בכדורגל ומודאגים כי חשיפת המערכת הזוגית שלהם תהפוך לנושא מדובר יתר על המידה ותסיט את תשומת לבם מביצועיהם על כר הדשא. נטען גם כי הם יוצאים מתחילת השנה האזרחית.

פרמיירליג
ייתכן שיספרו לעולם על מערכת היחסים שלהם בעתיד | אימג'בנק GettyImages, James Baylis – AMA

המקור שחשף את הפרטים סיפר: "הם לא ראו צורך להסתיר את הזוגיות שלהם מחבריהם לקבוצה – למה הם בכלל צריכים להסתיר את היותם זוג? אבל הם כן החליטו לא להיחשף לציבור הרחב על אף שאף אחד מהם לא מתבייש בכך – זה עוד יכול לקרות בהמשך".

חבריהם לקבוצה, שהביעו את תמיכתם באופן גורף על פי הפרסום, התבקשו לא להגיב בנושא אם יישאלו על כך. נזכיר כי לאחרונה גם פורסם על ידי "הסאן" שישנו כדורגלן שנמצא במגעים על יציאה מהארון בסדרה דוקומנטרית שהוא יעמוד במרכזה.

ייתכן גם שאחת הסיבות לפרסום הסיפור הנ"ל דווקא עכשיו הוא גביע העולם בקטאר שייצא לדרך בעוד שבוע בדיוק, ימים ספורי אחרי שאחד משגרירי המונדיאל טען ש"הומוסקסואליות זה נזק מוחי".