אצטדיון בומבונרה פונה בעקבות התראת שווא על פצצה

אוהדי בוקה ג'וניורס
אוהדי בוקה ג'וניורס | AFP

לא שקט בארגנטינה לקראת גומלין גביע ליברטדורס שייערך במדריד בראשון (21:30, ספורט2). אלפי אוהדים ליוו את אוטובוס הקבוצה לשדה התעופה וסיפקו תצוגת עידוד מרהיבה. משטרת בואנוס איירס תסייע באבטחת האירוע

(גודל טקסט)
שחקני בוקה ג'וניורס ואלפי אוהדים שלה נסעו לשדה התעופה של בואנוס איירס כדי לטוס לגמר גביע ליברטדורס ביום ראשון (21:30, שידור ישיר בספורט2) נגד ריבר פלייט אחרי 2:2 במשחק הראשון. האוהדים סיפקו תצוגת עידוד כשהתאספו מוקדם יותר באצטדיון "בומבונרה" ומשם יצאו ללוות את אוטובוס הקבוצה, כאשר בשלב מסוים במהלך החגיגות אף נזרקו פצצות עשן על האוהדים והאוטובוס. באמצעות פייסבוק, ניתנה הוראה סוחפת לכל האוהדים להגיע לשדרות אלמירנטה בראון בעיר כדי לברך את הקבוצה והמאמן גיז'רמו בארוס שלוטו לפני הטיסה.


שעות אחדות לפני הטיסה למדריד, פונה האצטדיון בעקבות התראה על הטמנת פצצה ב"בומבונרה" לאחר שיחת טלפון אנונימית שהתקבלה במשרדי המשטרה. 60 עובדים באצטדיון פונו משם כדי לתת למשטרה לבדוק היכן הפצצה, שלא נמצאה אחרי כשעתיים של חיפושים מצד חבלני המשטרה.


האוהדים היו בטירוף מוחלט, הניפו דגלים קראו קריאות והפגינו המון אהבה וטירוף לעבר חלונות האוטובוס בו ישבו השחקנים, אותו האוטובוס שרק לפני הגומלין בשבת שעברה ספג אבנים מאוהדי ריבר פלייט. הצילום האווירי הבא מראה אפילו טוב יותר את החגיגות המטורפות שהיו סביב האוטובוס, כשהרגע הכי מרגש היה כשאלפי אוהדים התאספו בעיר כדי לתת לשחקני בוקה את ברכת השלום האחרונה.

¿La MEJOR hinchada del mundo?

La MEJOR hinchada del mundo. #EstoesBocapic.twitter.com/1ciVgiumKv

— La12tuittera ⑫ (@La12tuittera) 5 בדצמבר 2018

Desde adentro de la FIESTA. El hincha de #Boca merece la Copa mas que nadie en el mundo.

(video @Rochidesousa)pic.twitter.com/Tcaxjmbkph

— La12tuittera ⑫ (@La12tuittera) 5 בדצמבר 2018

IMPRESIONANTE toma nos comparte @Ruly_Pavioni desde el aire de los hinchas junto al micro de Boca en Parque Lezamapic.twitter.com/fbweiGL1PK

— La12tuittera ⑫ (@La12tuittera) 5 בדצמבר 2018

משטרת ארגנטינה תשלח למדריד 20 מומחים למלחמה בארגון האולטראס של ריבר פלייט "בארבראבס", שהיה אחרי להתקפת האבנים על האוטובוס של בוקה. 800 אוהדים של האירגון הוגדרו כמסוכנים וייעשה הכל כדי למנוע מהם להסתנן לאצטדיון "סנטיאגו ברנבאו" כדי שלא יפוצצו את המשחק. משטרת מדריד היא זו שפנתה לעזרה ממקבילתה מבואנוס איירס.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי