מסי לקראת הקופה: "רוצה לפרוש עם תואר במדי הנבחרת"

ליאו מסי
ליאו מסי | Gettyimages

כוכב ברצלונה התראיין בארצו לפני פתיחת המשחקים הדרום אמריקאים ודיבר על הרצונות שלו במדים הלאומיים, אבל הסתייג: "לא יודע אם אשחק בקטאר ב-2022". ההדחה נגד ליברפול: "הם באו עם תשוקה ועם גישה יותר טובה"

(גודל טקסט)

שבועיים בלבד נותרו עד לפתיחת הקופה אמריקה (שידורים ישירים בערוצי ספורט1), ואחרי סיום הליגות, הכוכבים העולמיים של הנבחרות הדרום אמריקאיות מתכוננים בכל הכוח לתואר היוקרתי של היבשת. ואין כוכב גדול יותר בדרום אמריקה מאשר ליאו מסי. "הפרעוש" העניק הלילה (בין שישי לשבת) ראיון נדיר לרדיו "פוקס ספורט" בארגטינה, וחשף את העתיד שלו כפי שהוא מתכנן.

מסי התייחס קודם כל לנבחרת הלאומית ולקמפיין הקרוב: "אני רוצה לסיים את הקריירה אחרי שזכיתי במשהו עם הנבחרת. לא רוצה את התחושה שהחמצתי את כל ההזדמנויות שהיו לי".

"אם הייתי מכניס את הפנדל נגד איסלנד, הכל היה נראה אחרת", אמר מסי. כזכור, ארגנטינה סיימה רק ב-1:1 נגד הנבחרת הצפון-אירופאית במשחק הפתיחה, מה שהשפיע על המשך הטורניר בו הודחה בשמינית הגמר על ידי האלופה צרפת. "המונדיאל ברוסיה היה בלתי רגיל בהרבה מובנים", הוסיף מסי.

מסי.
מסי. "אפרוש ביום שאפסיק ליהנות מכדורגל" (Gettyimages)

כוכב ברצלונה רק בן 31, אבל כבר שלח רמזים לגבי עתידו והם לא מזהירים במיוחד למי שאוהב את הנבחרת: "אני עדיין לא יודע אם אשחק בקטאר ב-2022. היום אני בכושר טוב אבל לא יודע אם אוכל להמשיך בקצב הזה. מקווה שלא אספוג פציעה רצינית".

מתי מתכנן לפרוש: "ביום שאפסיק ליהנות מכדורגל, אני לא אעשה את זה יותר. אני נהנה מהאימונים ומהמשחקים בדיוק כמו כשהייתי ילד".

לכוכב ברצלונה היה גם מה להגיד על גמר גביע הליברטדורס ששוחק בברנבאו במדריד: "היה עדיף אם הוא היה מתקיים בארגטינה", הוא קבע חד משמעית, "טוב לשחקנים וטוב לאוהדים".

ההדחה בחצי הגמר נגד ליברפול: "עשינו כל טעות אפשרית. הם היו טובים מאיתנו גם בתשוקה וגם בגישה למשחק".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי