חזרה לקרקע: מראדונה וחימנסיה לה פלטה נכנעו 1:0 לאוניון

דייגו מראדונה
דייגו מראדונה | Marcelo Endelli/Getty Images

אחרי שהשיגו ניצחון בכורה במחזור הקודם, אגדת העבר וקבוצתו לא הצליחו לייצר רצף והפסידו לקבוצה מסנטה פה. וגם: האמונות הטפלות של דייגו נגד עין הרע, שלא עזרו הפעם

(גודל טקסט)
לפני פגרת הנבחרות, דייגו מראדונה השיג את ניצחונו הראשון כמאמן חימנסיה לה פלטה, אחרי שקבוצתו גברה 2:4 על יריבתה לתחתית גודוי קרוס. אבל היום (ראשון) מראדונה וקבוצתו חזרו למסלול ההפסדים, כשנכנעו 0:1 בביתם לאוניון מהעיר סנטה פה, שהשיגה את ניצחונה השלישי ברציפות בליגה הארגנטינית.


אבל כמו בכל משחק כמעט מאז שדייגו הגיע לחימנסיה, הסיפור המעניין לא היה קשור למה שהתרחש על כר הדשא. מאז מינוי, מראדונה נוקט בכל מיני אמצעים להסרת עין הרע מעל הקבוצה. תחילה, הוא ביקש מאנשי המשק להעלים שני מספרים מחדר ההלבשה: 13, בגלל הקונוטציה שלו למזל רע, ו-17 בגלל שבארגנטינה הוא נחשב ל"מנחוס" בלוטו. לאחר מכן הוא החליט שהוא לא רוצה לראות שום דבר ירוק בחדר ההלבשה, כך שמספר שחקנים נאלצו להחליף את הנעליים שלהם.


היום, אלוף העולם לשעבר הניח ליד הספסל שלו צמח פיגם, שגם הוא נחשב לבעל סגולות בהרחקת מזל רע. לקראת המשחק הבא הוא יצטרך לחשוב על קמע או אמונה תפלה חדשים, כי חימנסיה חזרה כאמור להפסיד. בשבוע הבא היא תתארח אצל ניולס אולד בויס, לפני שתחזור למגרשה הביתי לקראת הדרבי של לה פלטה, נגד אסטודיאנטס.



מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי