לאחר חודשיים בלבד: דייגו מראדונה התפטר מחימנסיה לה פלאטה

דייגו מראדונה
דייגו מראדונה | Marcelo Endelli/Getty Images

לאחר סערת הבחירות במועדון, המאמן נפגש עם הנשיא גבריאל פלגרינו, שהודיע כי מספר 10 האגדי סיים דרכו בקבוצה: "מבחינת כדורגל, הוא היה הדבר הכי טוב שקרה לנו"

(גודל טקסט)
דייגו מראדונה תמיד מעסיק את ארגנטינה ביתר שאת והיום (שלישי) הוא התפטר מאימון חימנסיה לה פלאטה לאחר חודשים בלבד. מספר 10 האגדי הודיע להנהלת קבוצתו, בראשות הנשיא גבריאל פלגרינו, כי הוא לא ימשיך בתפקידו ויעזוב באופן מידי.


במועדון הפעילו לחץ כבד על מראדונה לנוע מהחלטתו. השחקנים בכו וביקשו שימשיך, והמאמן שהתרגש מהמחווה וגרמה לו להרהר, הבטיח לחשוב על כך ולא לקבל החלטה פזיזה, אך לבסוף החליט כאמור לסיים את דרכו.


בארגנטינה נכתב תחילה שהעניין עדיין לא סופי אבל עזיבתו מתקרבת. ב"אולה" הוסיפו תיאור ציורי: "אסטנסיה צ'יקה, מתחם האימונים, היה גיהנום גדול בתוך המהומה שהתעוררה לאחר החלטתו של גבריאל פלגרינו שלא להתמודד לנשיאות" ("אולה"). עוד נטען כי שניים שהגישו את התמודדותם על תפקיד הנשיא, הגיעו גם הם למתחם האימונים כדי לשוחח עימו.


מראדונה השיג 9 נקודות בלבד משמונת משחקיו על הקווים, אבל את אף אחד זה לא מעניין. כי הוא דייגו. באנגליה נכתב כי זה מקרה קלאסי מבחינת מראדונה לעזוב על אף שנותרו רק שלושה משחקים בעונת הסופרליגה.


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי