מראדונה חשף: "הפעם הראשונה שלי? בגיל 13. תנוחה מועדפת? על ארבע"

דייגו מראדונה
דייגו מראדונה | Marcos Brindicci / Stringer

אחד הכדורגלנים הטובים אי פעם בראיון על חייו האישיים: "מעדיף סקס בבוקר, בלילה אתה חצי ישן ולא מרגיש", על הסמים שעשה: "אל תעשו קוקאין, חטפו אותי חייזרים" וגם: לאן היה מזמין את מסי, טבס וגבריאל היינצה?

(גודל טקסט)

"אל תנסו קוקאין, כי כשלקחתי סמים הייתי כמו זומבי. פעם נעדרתי מהבית למשך שלושה ימים ולקחו אותי חייזרים. לך תדע איפה הייתי". את המשפט הזה אמר לא אחר מאשר דייגו מראדונה, שבראיון לתוכנית "ליברו" בטלוויזיה הארגנטינאית חשף פרטים על חייו האישיים – כולל הסמים שעשה, החרטות בחייו וההעדפות שלו בסקס.

כוכב ארגנטינה לשעבר ומאמן חימנסיה בהווה הוא עדיין סופרסטאר בארצו, לא משנה כמה טעויות יעשה או מה יגיד, ונראה שלא מעט מעריצים ברחבי העולם היו מאוד מעוניינים במה שהיה לו לומר. מראדונה נשאל, בין השאר, מי שלושת הכדורגלנים שהיה לוקח למסיבה על יאכטה, והשיב: "קרלוס טבס, ליאו מסי וגבריאל היינצה", אך בלי לספק הסבר למה דווקא שלושתם.

כשנשאל על החרטות שלו בחיים, ענה מי שרבים טוענים שהוא הכדורגלן הטוב בכל הזמנים: "יש לי הרבה חרטות. השתמשתי בסמים, לא ראיתי את הבנות שלי גדלות".

מראדונה במשחק של נבחרת ארגנטינה.
מראדונה במשחק של נבחרת ארגנטינה. "מתחרט שפספסתי את הגדילה של הבנות שלי" (AFP)

לאחר מכן הגיע המראיין לחלק בו שאל סדרת שאלות על חיי המין של מראדונה, שלא התבייש לענות גם לשאלות המביכות כמו הגיל בו עשה זאת פעם ראשונה ("הייתי בן 13, במרתף עם אישה מבוגרת"), האם הוא מעדיף בבוקר או בלילה ("אני מעדיף בבוקר, אתה קם עם כוח אחר כך. בלילה, אם שתית קצת אתה חצי ישן ולא מרגיש אותו דבר כמו ביום אחר כך"), באיזו תדירות ("שלוש פעמים ביום"), המקום הכי אקזוטי בו עשה סקס ("פולינזיה"), מה דעתו על סקס אחרי מסיבה ("בטח, למה לא") והתנוחה המועדפת ("על ארבע").

הארגנטינאי הנערץ יחזור לקווים של חימנסיה ביום חמישי הבא, כשקבוצתו תארח את ולס סארספילד במחזור ה-17 של הליגה לקרב קצוות – חינמסיה קרובה לתחתית במקום ה-21 עם 14 נקודות, בעוד סארספילד נלחמת בצמרת וכרגע נמצאת במקום הרביעי עם כפול ממספר הנקודות של קבוצתו של דייגו.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי