"מסי ישחק כמה שנים שירצה, הוא שולט במשחק"

ליונל מסי
ליונל מסי | מאור אלקסלסי

שחקן הרכש הטרי של אסטודניטאס לה פלאטה, חבייר מסצ'ראנו בראיון על חבריו לאורך הקריירה: "כיף לאינייסטה ביפן. נראה שעסקי היין מסתדרים מצוין". על ג'רארד: "נגיעה ראשונה שמעולם לא ראיתי"

קבוצות: ברצלונה
(גודל טקסט)

חבייר מסצ'ראנו, שחקן הרכש הטרי של אסטודיאנטס דה לה פלאטה, הקבוצה שמנוהלת ע"י חואן קרלוס ורון הנשיא, ומאומנת ע"י בלם העבר, גבריאל מיליטו, התראיין לאחר משחק הבכורה נגד סן לורנצו ושיתף את מחשבותיו על חברו לשעבר לקבוצה ולנבחרת, 'הפרעוש', ליונל מסי: "ליאו הולך לשחק עד מתי שהוא רוצה". הצהיר מסצ'ראנו ששיחק עימו שמונה עונות בברצלונה. "צריך להבין שהמשחק שלו ייחודי. לכן יש לו פוטנציאל לשחק עד איזה גיל שירצה. בגלל הסיבה הזאת הוא תלוי פחות ביכולות פיזיות, והרבה יותר ביכולת מנטאליות ושכליות".

"כולנו יודעים מה הוא יכול לעשות על המגרש". אמר מסצ'ראנו. "ובכל זאת, הוא תמיד עושה את זה בחופשיות. זה דבר משוגע, הוא מחזיק בבעלות על המגרש. עם השנים הוא נהפך לשחקן השלם ביותר. לפני כמה ימים הוא יצר את כל הזדמנויות ההבקעה במשחק נגד ולנסיה". 

 
 
על מצבה של ברצלונה אמר מסצ'ראנו: "קשה לראות אותם מפטרים את המאמן שלהם באמצע העונה. ולמרות זאת, זה אתגר גדול לקבוצה ולשחקנים לשנות את הסיטואציה הזאת. אבל הכל תלוי בידיים שלהם".


מסצ'ראנו ומסי: "כולנו יודעים מה הוא יכול לעשות על המגרש" (Getty Images)




 

מסצ'ראנו גם דיבר על חבריו מהקבוצות השונות לאורך השנים: "לג'רארד הייתה נגיעה ראשונה בכדור שמעולם לא ראיתי ובעיטה אדירה. אם הוא היה מקבל מסירה קשה, הוא היה מגיב במהלך נוצץ, זה היה מיוחד. לצ'אבי אלונסו הייתה ראיית משחק מדהימה, וזה היה בלתי אפשרי לקחת את הכדור לצ'אבי ואינייסטה, אי אפשר היה לחטוף להם. היה להם יכולת להבין את המשחק ברמה אחרת לגמרי". 
 
 
על השמועות שאנדרס אינייסטה יחבור אליו בארגנטינה אמר: "לאינייסטה כיף ביפן. נראה שעסקי היין מסתדרים מצוין עבורו, יש לו הרבה תוכניות. כשהיו שמועות על כך שהוא יגיע לארגנטינה, ניסינו לעשות מהלך אבל זה היה קשה מדי".


אנדרס אינייסטה: "כיף לו ביפן" (Buddhika Weerasinghe/Getty Images)

 

על אלופת אירופה, ליברפול, הקבוצה שבה שיחק בעבר אמר: "אני אוהד ליברפול, לכן תמיד אצפה בהם. מעולם לא ראיתי קבוצה כזאת, הם ייחודיים, משחקים בצורה פשוט מושלמת. הם יכולים לשחק מההגנה למרחקים, אין להם שום בעיה לסגת. יש להם כל כך הרבה סגנונות משחק, זה בלתי ייאמן. הם משחקים עם שני מגנים תוקפים, אני יכול לראות את הדימיון בינם לבין ריבר פלייט של גיז'ארדו". 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי