מראדונה על ההינצלות מירידה: "זו לא יד אלוהים נוספת"

דייגו מראדונה
דייגו מראדונה | Luciano Bisbal/Getty Images

מאמן חימנסיה הגיב בצבעוניות אופיינית לאחר שההתאחדות הארגנטינית הקפיאה את הירידות והצילה את קבוצתו, והבהיר: "לא חגגנו, זה לא הסוף שייחלנו לו"

(גודל טקסט)

חימנסיה לה פלאטה הייתה אחרונה בטבלת הממוצעים אשר לפיה נקבעת ירידת הליגה בארגנטינה, כשהסיכוי האחרון שלה לשרוד היה ב-10 המשחקים שנותרו לה בגביע הליגה. אלא שלאחר הודעת ההתאחדות הארגנטינית על ביטול עונת 2019/20 והקפאת הירידות לשנתיים בעקבות משבר הקורונה, קבוצתו של דייגו מראדונה ניצלה מלשחק בליגת המשנה בעונה הבאה. אתמול (שלישי) מראדונה שבר שתיקה בראיון ל"קלארין" המקומי.

"אני רוצה להבהיר היטב שאנחנו לא חגגנו את הפסקת הליגה וגם לא את הקפאת הירידות. רצינו להינצל על המגרש", אמר מראדונה. "אנחנו והאוהדים חוגגים את העבודה שעשינו, את הדרך שעברנו. 'גאז'גו' (עוזרו), השחקנים ואני היינו בטוחים שנינצל על המגרש. זה לא הסוף שייחלנו לו, אבל זה פרס עבור החבורה הזו ש'התאבדה' יום-יום כדי לשמח את אוהדי חימנסיה".

בנוסף, מספר 10 סיפק אמירה צבעונית ואופיינית במיוחד: "היום זה מה שנפל בחלקנו והרבה טוענים שזו עוד 'יד אלוהים'. אבל אני מבקש שהיד הזו תגמור עם כל המגיפה הזו ושהעם יוכל לחזור לחיות את חייו, בבריאות ובאושר".

מראדונה. תגובה צבעונית כהרגלו (Marcos Brindicci / Stringer)
מראדונה. תגובה צבעונית כהרגלו (Marcos Brindicci / Stringer)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי