דיווח: מראדונה יעבור ניתוח חירום לאחר שנמצא קריש דם במוחו

אחד השחקנים הגדולים בהיסטוריה, שמצבו הבריאותי לא מזהיר, אושפז בעצת רופאו האישי לאופולדו לוק שטען תחילה כי לא מדובר במצב קשה, אך על פי "TyC" הסיטואציה הסתבכה

(גודל טקסט)

מה שנראה היה בהתחלה כאשפוז בשל אנמיה ודיכאון, שממנו חשבו כי דייגו ארמנדו מראדונה יתאושש תוך זמן קצר, הסתבך: ב-"TyC" דווח הערב (שלישי) כי הכדורגלן הארגנטינאי האגדי ייאלץ לעבור ניתוח חירום, לאחר שנמצא קריש דם במוחו.

לפני ארבעה ימים חגג מראדונה את יום הולדתו ה-60 ואתמול הוא אושפז בבית חולים. זה לא סוד שמצבו הבריאותי של אחד השחקנים הגדולים בתולדות הכדורגל העולמי אינו מזהיר. דייגו אושפז בבית החולים בעיר לה פלאטה, 56 קילומטרים מבואנוס איירס. בשלב ראשוני ההערכות דיברו על אנמיה והתייבשות קלה וגם תזונה לקויה שלא תרמה למצבו, אך כעבור מספר שעות נראה כי הסיטואציה מורכבת הרבה יותר.

בסביבתו הקרובה של מספר 10 ציינו כי הוא סובל ממתח נפשי בשל יום הולדתו, וכן בגלל נגיף הקורונה. מראדונה לא הרגיש טוב כבר ביום ההולדת שחל ביום שישי האחרון, ולא הצליח לנהל את משחקה של קבוצתו חימנסיה לה פלאטה. הוא התקבל במחווה יפה מצד מאוד אוהדים עם עוגה וזיקוקים ומיד לאחר מכן נטש את המגרש כדי להקל על בריאותו. מוקדם יותר הוא עבר בדיקה רפואית מקיפה ורופאו האישי, לאופולדו לוק, צמוד אליו.

עוד דווח הלילה כי מראדונה רצה לאסוף את כל חבריו ומשפחתו כדי לחגוג את יום הולדתו ה-60, אך כמובן שבזמן הקורונה מדובר במשהו בלתי אפשרי. דייגו הושפע גם ממותו של גיסו, ראול מצ'וקה, שהלך לעולמו בשל מאבק בקורונה בגיל 77. אגדת העבר סובל מבעיות בברכיים ולא מצליח ללכת.

דייגו מראדונה | Marcos Brindicci/Getty Images

רופאו של מראדונה סיפר זמן קצר לאחר האשפוז: "תהיו רגועים, זה לא מצב חירום אבל הוא צריך להרגיש טוב יותר, הוא כאן בהסכמה הדדית. אין לו שבץ מוחי חס וחלילה. הוא לא מרגיש טוב מספר ימים וצריך להיבדק. כשדייגו מרגיש לא טוב הוא צריך לקבל עזרה, לא קל להיות מראדונה. נקבל חוות דעת טובה בבית החולים".

לוק הוסיף: "הוא צריך להיות במצב טוב פי אלף. הוא זה שמקבל את ההחלטות שלו. הצעתי לו להגיע לכאן והוא הסכים. בהתחלה הוא סירב, אך הסברתי לו שזה לטובתו וזה יקל עליו. בסופו של דבר הוא קיבל זאת".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי