המעבר מתקרב: בוקה ג'וניורס שריינה מספר לאדינסון קבאני

אדינסון קבאני | Martin Rickett/PA Images via Getty Images

בארגנטינה דווח כי מועדון הפאר, שצפוי לצרף את החלוץ ביוני הקרוב, שומר עבורו את החולצה מספר 7 שאותה לבש "מנטקה" מרטינס - אלילו של האורוגוואי. גם המספר 9 פנוי. בינתיים, השחקן עוקב אחרי הקבוצה מרחוק

(גודל טקסט)

לפני שנה צצו דיווחים ראשונים, בחודש שעבר כבר היו שיחות ממשיות והיום (שלישי) נראה כי התרחש צעד נוסף בדרך למעברו של אדינסון קבאני לבוקה ג'וניורס. לפי פרסום ב"אולה" הארגנטיני, מועדון הפער המקומי כבר שריין מספר עבור האורוגוואי: החולצה מספר 7 מחכה לקבאני, אם ירצה בה, כאשר בנוסף גם המספר 9 פנוי – לבחירתו של החלוץ.

כאמור, לפני כחודש דווח בעיתון הארגנטיני שמקורבים לחלוץ אמרו שהוא יבצע את המעבר הגדול בקיץ: "אדינסון יהיה בבוקה ביולי הקרוב". לאחר ההודעה של המועדון מבואנוס איירס כי המספרים 9 ו-7 נשמרים לכבודו וכי הוא זה שיחליט איזה מהם ללבוש, נדמה שאין דבר שימנע את הגעתו של האורוגוואי לאצטדיון הבונבוניירה.

החולצה מספר 7 בבוקה ג'וניורס משמעותית במיוחד עבור "אל מטאדור", בשל העובדה שהמודל לחיקוי שלו, סרחיו דניאל מרטינס, הידוע בכינויו "מנטקה" (בספרדית: חמאה), לבש את החולצה בימיו באותו מועדון. למי שלא מכיר, מרטינס היה חלוץ אורוגוואי שכיכב במדי בוקה בשנות ה-90, תקופה בה קבאני בן ה-34 עוד היה ילד וראה ב"מנטקה" דמות להערצה.

אדינסון קבאני
קבאני בימיו בנאפולי | Giuseppe Bellini/Getty Images

גם המספר 9 לא זר עבור קבאני. בנאפולי ובפריז סן ז'רמן, שני המועדונים האירופיים המזוהים יותר מכל עם החלוץ, שכבש בהם במצטבר 304 שערים (!) בכל המסגרות, האורוגוואי שיחק עם מספר זה על גבו. בנוסף לכך, ב"אולה" פורסם כי קבאני החל לצפות לאחרונה בכל משחקיה של בוקה ג'וניורס על אף הפרש השעות שקיים בין דרום אמריקה לאנגליה שבה הוא משחק כיום, וזאת במטרה להכיר יותר טוב את חבריו העתידיים לחדר ההלבשה.

למרות זאת, במנצ'סטר יונייטד רוצים לראות את קבאני ממשיך גם בעונה הבאה, על אף היכולת המקצועית החלשה שהוא מפגין מאז שהצטרף לפני כחצי שנה. השדים האדומים הציעו לאורוגוואי שהבקיע העונה שבעה שערים בלבד ב-27 הופעות לממש את האופציה בחוזהו ולהאריך אותו בשנה נוספת. חרף ההצעה, הכיוון נראה ברור וכעת כשבבוקה ג'וניורס שריינו לו מספר ונראה כי יש רצון הדדי גם מכיוונו של החלוץ האדיר, עושה רושם כי חזרה של קבאני ליבשת בה הוא נולד היא רק עניין של זמן.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי