לפני המפגש האפשרי עם מכבי ת"א: סלטיק קרובה למכירת ענק

קיירן טירני
קיירן טירני | Ian MacNicol / Stringer

קבוצתו של ניר ביטון, שעשויה לשחק נגד אלופת ישראל במוקדמות ליגת האלופות, דורשת מארסנל 25 מיליון ליש"ט עבור קיירן טירני - סכום שיהפוך אותו לשחקן היקר ביותר בהיסטוריה של הליגה הסקוטית

קבוצות: סלטיק ארסנל
(גודל טקסט)

לפני המפגש האפשרי בין מכבי תל אביב לסלטיק בסיבוב המוקדמות השלישי של ליגת האלופות, אלופת סקוטלנד עלולה לאבד את אחד השחקנים החשובים והמבטיחים ביותר בסגל שלה: המגן הימני קיירן טירני, אותו ארסנל נחושה להחתים.

בין הצדדים מתנהל משא ומתן כבר מספר שבועות, כאשר סלטיק דורשת לא פחות מ-25 מיליון ליש"ט בתמורה למגן נבחרת סקוטלנד ובשלב זה היא אינה מוכנה להתגמש, בעוד ארסנל מוכנה לשלם קצת פחות מ-20 ומציעה תוספת של בונוסים אפשריים.

אם ארסנל תסכים בסופו של דבר לסכום אותו דורשת סלטיק, היא תהפוך את טיירני, שהביע את רצונו להשלים את המעבר, לשחקן היקר ביותר שנמכר מסקוטלנד, כשהשיא הקודם שייך למוסא דמבלה שנמכר בקיץ 2018 מסלטיק לליון תמורת 19.7 מיליון ליש"ט.

טירני (22), לו חוזה עד 2023, החל את הקריירה בסלטיק ולמרות גילו הצעיר הספיק לערוך 105 הופעות ליגה במהלכן מצא את הרשת חמש פעמים. לאוהדי נבחרת ישראל הוא בוודאי זכור מהמפגש במסגרת ליגת האומות בו ניצחה החבורה של אנדי הרצוג 1:2 את נבחרת סקטלנד בסמי עופר והמגן הבקיע שער עצמי.

מי שאמור להצטרף באופן רשמי בקרוב לשורות סלטיק הוא חאתם עבד אלחמיד מהפועל באר שבע, שתקבל כ-1.8 מיליון יורו בתמורה לבלם בן ה-28 שנמצא בסקוטלנד על מנת לעבור את הבדיקות הרפואיות ולהסדיר את רישיון העבודה.


ארסנל לא מוכנה להרפות. קיירן טירני (Gettyimages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי