וייסמן השתווה להולאנד, רק 1:1 לסולומון, ניצחון קליל לביטון

שון וייסמן
שון וייסמן | Markus Tobisch / Contributor

ליגיונרים: חלוץ וולפסברגר העלה את מאזנו ל-15 שערי ליגה, הקיצוני של שחטאר עלה מהספסל בתיקו המאכזב נגד מריופול, עשר דקות לקשר/בלם ב-1:4 של סלטיק בחוץ נגד רוס קאונטי. ביטון וצ'יבוטה פתחו בלודוגורץ

קבוצות: סלטיק
(גודל טקסט)

מדהים, אין דרך אחרת להגדיר את עונתו הראשונה של שון וייסמן מעבר לים. הערב (ראשון) חלוץ נבחרת ישראל הבקיע את שערו ה-15 העונה והשתווה לארלינג הולאנד בפסגת טבלת הכובשים של הליגה בתום 16 מחזורים. למרות ההישג האישי המרשים, קבוצתו של אקס מכבי חיפה נוצחה 2:1 בחוץ נגד אלטאך ורשמה הפסד שני בשלושת המחזורים האחרונים.


בסקוטלנד, מאבק האליפות בליגה הסקוטית ממשיך להיות צמוד. המחזור ה-15 יצא לדרך כשרוס קאונטי הפסידה 1:4 לאלופה סלטיק בביתה, ובכך נשארה בפסגת הפריימרשיפ, ופתחה פער של שלוש נקודות על היריבה העירונית ריינג'רס, שתשחק מאוחר יותר נגד הארטס.



הירוקים הגיעו לאצטדיון "ויקטוריה פארק" הקומפקטי ללא חאתם עבד אלחמיד הפצוע, אך עם ניר ביטון שפתח על הספסל, ולאחרונה פורסם כי הוא עשוי להמשיך בקבוצה. בדקה ה-11 של המשחק האורחת קיבלה כדור עונשין, אותו ראיין כריסטי פספס בפעם הראשונה, אך הוא היה מספיק זריז כדי להגיע לכדור החוזר ולהעניק לקבוצתו יתרון.


בצורה מפתיעה, רוס קאונטי חזרה למשחק בדקה ה-24 לאחר שער של רוס סטיוארס, אך ספגה פעם נוספת מרגלו של כריסטי בדקה ה-38 וירדה להפסקה בפיגור. במהלך המחצית השנייה מוליכת הטבלה ידעה כיצד לסגור את סיפור המשחק כשתום רוגיץ' ומייקל ג'ונסטון הוליכו אותה לניצחון חשוב במאבק על האליפות. ניר ביטון נכנס למשחק בדקה ה-80, ועזר לקבוצתו לא לספוג בדקות הסיום.


ניל לנון. קבוצתו רשמה ניצחון עשירי ברציפות (Ian MacNicol/Getty Images)
ניל לנון. קבוצתו רשמה ניצחון עשירי ברציפות (Ian MacNicol/Getty Images)


באוקראינה, למנור סולומון ולשחטאר דונייצק כנראה הייתה נפילת מתח קטנה אחרי התיקו נגד מנצ'סטר סיטי, לאחר שהם לא הצליחו לנצח את מריופול הקטנה. הקיצוני הישראלי נכנס לכר הדשא בדקה ה-58 של המשחק, במצב של 1:1, אך לא הצליח לעזור לקבוצתו להבקיע שער ניצחון. טייסון העלה את הכתומים-שחורים ליתרון בדקה ה-15, אך ספגו מרגליו של איליה פוטריה בדקה ה-49.


לאחר התיקו 1:1 של לודוגורץ צסק"א מוסבקה במסגרת הליגה האירופית, אלופת בולגריה סיימה ב-0:0, עם צסק"א אחרת, סופיה המקומית. דן ביטון ומאוויס צ'יבוטה פתחו בהרכב והוחלפו בדקה ה-64 וה-78 בהתאמה.


בהולנד שמואל שיימן שוב ישב על ספסל ונלו ולא קיבל דקת משחק, מחזור רביעי ברציפות. קבוצתו הפסידה 1:0 לאלקמאר בחוץ. ונלו נותרה במקום ה-16 בטבלה אשר מוביל למשחקי המבחן בתום העונה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי