בדרך לקאמבק? "רוי קין מעוניין לאמן את סלטיק בעונה הבאה"

באנגליה נכתב כי האירי שפרש במדי הקבוצה הסקוטית בשנת 2006, משתוקק להחליף את ניל לנון. אולם האלופה היוצאת מעדיפה להחתים מאמן בעל ניסיון רב יותר בפרמיירליג

קבוצות: סלטיק
(גודל טקסט)

סלטיק, קבוצתו של ניר ביטון, שאיבדה לפני כשבוע באופן רשמי את תואר האליפות לריינג'רס לאחר תשע שנים, עדיין לא מינתה מחליף לניל לנון שפוטר לפני שלושה שבועות, מתוך רצון לצרף מאמן בכיר בקיץ. בינתיים פורסמו שמותיהם של פרנק למפארד וכריס וילדר לרשת את התפקיד הנחשק והיום (ראשון) נוסף עוד מועמד מסקרן במיוחד.

על פי 'סאן' רוי קין, שפרש ממשחק פעיל במדי סלטיק לפני כ-15 שנה הציע את עצמו לתפקיד המאמן לאחר ששימש בעשור האחרון בעיקר כעוזר מאמן. יש לציין כי שחקן העבר האגדי של מנצ'סטר יונייטד לא ממש הצליח מעבר לקווים של סנדרלנד ואיפסוויץ' וכאמור מאז 2011 שימש רק כעוזר מאמן באירלנד, אסטון וילה, נוטינגהאם פורסט ומאז 2019 לא נמצא באף קבוצה.

למרות כל זאת, נכתב כי בלסטיק נלהבים הרבה פחות מקין לגבי איחוד מחודש והם מעוניינים במאמן בכיר יותר שיעזור לאלופה היוצאת שכמובן תשאף לסיים בפסגה בעונת 2021/22 ולרשום קמפיין מוצלח באירופה. בדיווח נכתב כי וילדר משפילד יונייטד הוא המועמד הבכיר, אך גם דייוויד מויס, אדי האו וסטיב קלארק עשויים לקבל הצעה.

רוי קין במדי סלטיק. יחזור לקבוצה כמאמן? | Jeff J Mitchell/Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי