עושים שוק: די פרנצ'סקו מונה למאמן רומא, סוזה מתקרב לפאוק

פאולו סוזה. בדרך ליעד חדש?
פאולו סוזה | Gettyimages

וגם: מוריניו לא מעוניין בפאביניו, ברצלונה עדיין מחפשת מגן, אינסיניה קושר לצ'לסי, ריאל מאמינה באסנסיו ואוסקר יחתום בסנט. אטיין הצרפתית בשבוע הבא

(גודל טקסט)

חלון ההעברות של הקיץ מעביר הילוך. הליגות הסתיימו, גם הנפות הגביע ברחבי היבשת מאחורינו, וכעת כל שנותר הוא להיאבק על השחקנים הטובים ביותר בשוק. בלוג ההעברות של אתר ספורט1 ירכז בפניכם דקה אחרי דקה, לאורך כל היום, את כל הספקולציות, המגעים וההודעות הרשמיות.
 


רשמי
*איינטרכט פרנקפורט הודיעה על החתמתו של הבלם קרלוס סאלסדו, שנרכש מדפורטיבו גוואדלחרה. המנהל המקצועי, פרדי בוביץ', אמר על ההחתמה: "אנחנו עוקבים אחרי קרלוס כבר המון זמן, הוא יביא לנו רוח לחימה מקסיקנית". 


Verstärkung für die Frankfurter Innenverteidigung https://t.co/Za0RtImF8fpic.twitter.com/D0YJoGOQ9G

— Eintracht Frankfurt (@Eintracht) June 13, 2017

*אוסביו די פרנצ'סקו, מונה רשמית למאמן רומא במקום לוצ'יאנו ספאלטי. די פרנצ'סקו בן ה-47 אימן בשלוש העונות האחרונות בהצלחה את ססואולו.

OFFICIAL: Eusebio Di Francesco has been appointed Roma manager after Luciano Spalletti's departure, signing a contract until 2019. pic.twitter.com/rnu9FTqHaP

— Squawka News (@SquawkaNews) June 13, 2017


*המגן השמאלי לשעבר פאביו גרוסו שזכה במונדיאל 2006 עם נבחרת איטליה מונה רשמית למאמן בארי מהסרייה B. בשלוש האחרונות אימן גרוסו את קבוצת הבת של יובנטוס.


* יוסטין הוגמה בלם הרקלס אלמלו בן ה-19 נרכש על ידי הופנהיים. הוא בנו של שחקן עבר ששיחק בבונדסליגה ניקו-יאן הוגמה.

Willkommen im Kraichgau, Justin #Hoogma. Das niederländische Top-Talent unterschreibt bei der #TSG bis 2021 https://t.co/05zoG3ghM7. pic.twitter.com/dVrt5vHRda

— TSG 1899 Hoffenheim (@achtzehn99) June 13, 2017

* הקטור מורנו, שחקן ההגנה של פ.ס.וו איינדהובן חתם לארבע שנים ברומא. הג'אלורוסי יעבירו 5.7 מיליון יורו לקבוצה ההולנדית. 


️NUOVO ACQUISTO! ️

Hector #Moreno è un calciatore dell'#ASRoma! https://t.co/xqorzrY7qTpic.twitter.com/hpzP46YQSd

— AS Roma (@OfficialASRoma) June 13, 2017

* אדוארדו בריסו הוצג באופן רשמי כמאמנה החדש של סביליה במקומו של חורחה סמפאולי. 


Rueda de prensa completa de Berizzo en su presentación ➡ https://t.co/ZlI2Eex68b#BienvenidoBerizzopic.twitter.com/k8HeELkDKE

— Sevilla Fútbol Club (@SevillaFC) June 13, 2017


* גרנאדה החתימה את חאבי וראס על חוזה לשנתיים. השוער בן ה-34 מגיע בהעברה חופשית לאחר ששיחק בלאס פלמאס בעונה החולפת.


Official | Experienced goalkeeper Javi Varas joins #GranadaCF#VarasNazari ⚪️

➡️https://t.co/0WJU5lNMgJpic.twitter.com/yS6sULso6k

— Granada C.F. (@GranadaCdeF_en) June 13, 2017


שמועות
*בעקבות עזיבתו הצפויה של קרלוס באקה את מילאן, נראה שהרוסונרי לא מבזבזים זמן וה"גאזטה דלה ספורט" האיטלקי מפרסם שניקולה קאליניץ' מפיורנטינה תפס את עיניו של וינצ'זו מונטלה.  הויולה צפויים לדרוש על הקרואטי 30 מיליון יורו.


*האם ויקטור ואלדס מצא בית חדש? שוערה של ברצלונה ומנצ'סטר יונייטד בעבר, קיבל הצעה מדפורטיבו לה קורניה, שלא תחדש חוזה לשוער הגרמני לוקס.


*פאולו סוזה מתקרב לחתימה בפאוק סלוניקי, כך מדווחים מקורות ביוון. אקס מכבי ת"א לשעבר שסיים חוזה בפיורנטינה טס בשבוע שעבר לסין כדי לסגור בגי'אנסו אבל המו"מ התפוצץ. היוונים סיימו במקום השני בפלייאוף וזכו בכרטיס למוקדמות ליגת האלופות.


 

* באנגליה מכחישים היום (שלישי) שמנצ'סטר יונייטד בירוץ להחתמת פאבינו ממונאקו. ז'וזה מוריניו, שלל את האופציה לצרף את המגן מהנסיכות הצרפתית, אך כן מעוניין לצרף את נמניה מאטיץ' מצ'לסי ואריק דייר מטוטנהאם.


*בפורטוגל מדווחים שברצלונה מעוניינת לצרף את נלסון סמדו, מבנפיקה.  המועדון מליסבון דורש 50 מיליון יורו על המגן הימני בן ה-23, סכום שכרגע לא מוכנים לשלם בקטאלוניה.


* גם ב"מונדו דפורטיבו" הספרדי מצטרפים לדיווחים וטוענים שאקס מכבי תל אביב, המאמן אוסקר גרסיה, יחתום בשבוע הבא לשנתיים בסנט. אטיין הצרפתית. חוזהו בזלצבורג מסתיים בעוד שנתיים. 


* אלכסיס סאנצ'ס מפחד שארסנל תחסום את מעברו למנצ'סטר סיטי, והיא תאפשר לו לעבור רק לבאיירן מינכן, כדי שלא ישחק נגד התותחנים בליגה האנגלית (מירור).


* צ'לסי מעוניינת בכוכב נאפולי, לורנצו אינסינייה. השחקן טען שהוא דווקא רוצה להישאר בנאפולי עוד הרבה שנים (דיילי סטאר).


אלכסיס סאנצ'ס עם פפ גווארדיולה


* ריאל מדריד תאריך את חוזהו של מרקו אסנסיו עד 2023 (מארקה).


* פ.ס.ז' וריאל מדריד מנהלות "מלחמת עולם" על קיליאן אמבפה. הצרפתים חושקים בו, אך הבלאנקוס בטוחים כי החלוץ יצטרף.


* זלאטן איברהימוביץ' חזר לשיחות עם לוס אנג'לס גלאקסי בנוגע למעבר אפשרי שלו כשיחלים מהפציעה (יאהו).


* יובנטוס סימנה את ריאד מאחרז. הדיווחים על רצונו של קשר לסטר לעזוב מתרבים, והגברת הזקנה נכנסה למירוץ (מירור).


ריאד מחרז. יעבור לאיטליה?
ריאד מחרז. יעבור לאיטליה?


* פ.ס.ז' הזהירה את ברצלונה: "מרקו וראטי לא למכירה" (מארקה).


* אברטון סיכמה עם סנדרלנד על רכישתו של שוער נבחרת אנגליה הצעירה, ג'ורדן פיקפורד תמורת 30 מליון ליש"ט (טלגראף). בנוסף הטופיס עומדים להחתים שני מחליפים לרוס בארקלי. גילפי סיגורדסון (סוונזי) ודייבי קלאסן (אייאקס).


*על רקע המתיחות בינו לבין אנטוניו קונטה, החל שמו של דייגו קוסטה להיקשר למסר קבוצות. החלוץ מעוניין להגיע למועדון בו ישחק בקביעות לקראת המונדיאל בקיץ הבא, ומילאן הוזכרה כמעוניינת כמו גם קבוצתו לשעבר, אתלטיקו מדריד (הסאן).


* באנגליה פורסם שמנצ'סטר סיטי רוצה להחתים את שחקן הכנף של פאצ'וקה המכסיקנית הירווינג לוסאנו בן ה-21, אבל גם בנפיקה רוצה לרכוש אותו. איינדהובן, סלטה וסוסיאדד הוזכרו אף הן.


* קרלוס באקה עשוי לעזוב את מילאן לטובת פאריס סן ז'רמן, אחרי שהרוסונרי החתימו את אנדרה סילבה. סוכנו סרחיו בארילה לא שלל אפשרות כזאת. "אנחנו רגועים, כי ממילא יש לו חוזה לעוד שנתיים", אמר.


קרלוס באקה. מבחינתו הוא רגוע
קרלוס באקה. מבחינתו הוא רגוע


* ססק פברגאס יישאר בצ'לסי אחרי שאנטוניו קונטה החליט לתת לו צ'אנס נוסף. הוא לא רוצה ששחקנים רבים מדי יעזבו (סטאר).


* סוונזי רוצה את ראול אלביול מנאפולי (מירור).


* ורדר ברמן רוצה לרכוש את שוערה הצ'כי של סלביה פראג ג'ירי פאבלנקה. חבר הנהלת הקבוצה הצ'כית פרסם בטוויטר שברמן מאוד מעוניינת. מחירו: 2 מיליון יורו (בילד).


* וולפסבורג הודיעה רשמית שהחלוץ הספרדי שלה, בורחה מאיורל חוזר לריאל מדריד מהשאלה. היא לא מימשה אופציה לרכוש אותו (בילד).

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי