היהלום האיטלקי: פטריק קוטרונה בן ה-19 משגע את ארץ המגף

פטריק קוטרונה
פטריק קוטרונה | AFP

הכישרון הצעיר בלט עם שער ב-1:2 של מילאן על קליארי וזכה למחמאות מהפרשנים. מונטלה: "זה הזמן שלו לפרוץ", בונוצ'י: "לקחתי אותו תחת חסותי". האוהדים כבר מאוהבים. צפו בתקציר

(גודל טקסט)
מילאן רכשה במהלך הקיץ שחקנים בשווי של למעלה מ-200 מיליון יורו, אבל את הכוכב שלה היא מצאה דווקא בבית – החלוץ פטריק קוטרונה בן ה-19, שכבש כבר שני שערי ליגה בשני משחקים ושניים נוספים במוקדמות הליגה האירופית. אתמול (ראשון) הוא הבקיע את השער הראשון בניצחון 1:2 על קליארי והרוסונרי יוצאים לפגרת הנבחרת עם שני ניצחונות ו-100 אחוזי הצלחה. סוסו הספרדי שעדיין לא האריך את חוזהו היה הגיבור השני עם בישול ושער ניצחון. "גאזטה דלו ספורט" העניק לסוסו 7.5 ולקוטרונה 7.


החשבונות הפרטיים של הכוכב הצעיר ברשתות החברתיות הפכו לפופולריים בשבועות האחרונים. זמן קצר לאחר המשחק הוא הודה לאוהדים באמצעות האינסטגרם וקיבל במהרה 47 אלף לייקים. "איזה ניצחון. שלוש נקודות חשובות מאוד! שער! תודה רבה על התמיכה התמידית! פורצה מילאן!".




עד העונה ילד הפלא של מילאן היה ג'אנלואיג'י דונארומה, אבל העונה הצטרף אליו החלוץ שבכלל אמור היה לעבור בהשאלה לקבוצה אחרת, אבל אחרי שהפגין ניצוצות כבר מתחילת העונה הוחלט להשאירו ואפילו למכור את קרלוס באקה לוויאריאל כדי לפנות לו מקום ודקות משחק.


באירופה משבחים את קוטרונה, יליד העיר קומו הסמוכה למילאן, שמוכיח שצעירים יכולים לגדול לכוכבים מבלי שמעורבת העברה ענק בקריירה שלהם. זה קרה לסרחיו בוסקטס בברצלונה, תומאס מולר בבאיירן מינכן ועכשיו גם ליהלום האיטלקי.


קוטרונה חוגג עם החברים. משגע את איטליה (AFP)
קוטרונה חוגג עם החברים. משגע את איטליה (AFP)


הוא החל את הקריירה במילאן בגיל 8 ונמצא בה כבר 11 שנה. בעונה שעברה הוא קיבל שש דקות בלבד, במחזור הלפני אחרון של העונה, אבל מתחילת הקיץ המאמן וינצ'נזו מונטלה נותן לו צ'אנס והילד מצדיק את הקרדיט. בחוזה של קוטרונה נשארה עונה אחת בלבד בחוזה והכוונה היא להאריך אותו כדי שלא ייחטף על ידי אחת מענקיות היבשת. גם במדים הלאומיים הוא מצטיין. את נבחרת איטליה עד גיל 19 הוא הוביל למקום השני באליפות אירופה האחרונה וזה נראה עניין של זמן עד שיקבל זימון לנבחרת הבוגרת.


מונטלה שיבח את הכישרון הצעיר: "בשנה שעברה הוא התקדם איתי מאוד באימונים. העונה החלטתי שזה הזמן שלו לפרוץ והוא מוכיח את עצמו. הוא צריך להישאר עם הרגליים על הקרקע. אני מאמין שיש לו מקום בקבוצה גם אם יש כמה חלוצים כמו אנדרה סילבה וניקולה קאליניץ'". גם לאונרדו בונוצ'י החמיא: "לקחתי אותו תחת חסותי. הוא מזכיר לי את אנדראה בלוטי".


 

Che vittoria!3 punti importantissimi! goal⚽️❤️! Grazie mille a tutti per il sostegno che ci date sempre!! Forza milan ⚫️ #acmilan #serieatim

A post shared by Patrick Cutrone (@patrickcutrone63) on


 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי