רשמית: סוסו האריך את חוזהו במילאן עד סוף עונת 2022

סוסו
סוסו | טוויטר

הרוסונרי בלחץ לאחר ה-2:0 לסמפדוריה שפתח פער של שש נקודות מהפסגה, מעמד מונטלה מעורער ובין השמות המועדפים על האוהדים ניתן למצוא את אקס מכבי ת"א סוזה, לואיס אנריקה ובלאן. הספרדי חתם

(גודל טקסט)
אחרי כמה שנים רעות, מילאן הפכה בקיץ האחרון לאחת הקבוצות המדוברות בכדורגל העולמי. הבעלים הסיניים של הרוסונרי השקיעו יותר מ-200 מיליון יורו בציפייה להחזיר את האימפריה מעיר האופנה לצמרת של הכדורגל האיטלקי.


אך חלומות לחוד ומציאות לחוד. לאחר פתיחה סבירה של העונה מילאן הפסידה שניים מארבעת המחזורים האחרונים והיא כבר רחוקה שש נקודות מיובנטוס ומנאפולי המוליכות. לאחר ה-2:0 היום (ראשון) לסמפדוריה, האוהדים הזועמים סימנו את המאמן וינצ'נזו מונטלה כאשם במצב והם דורשים מההנהלה לפטרו באופן מיידי, עוד לפני צמד המשחקים הקשה בליגה מול רומא ואינטר. "הוא הכי גרוע שיש", כתב אחד מהם בטוויטר.




ברשימת השמות המועדפים על האוהדים נמצא אקס מכבי תל אביב פאולו סוזה, שעזב את פיורנטינה בסיום העונה החולפת, לואיס אנריקה, שהוביל את ברצלונה לטרבל חלומי ב-2015 ולוראן בלאן שאימן את פאריס סן ז'רמן ונבחרת צרפת.


"לא אהבתי את ההופעה שלנו", הודה מונטלה. "לא היינו מספיק איכותיים ויציבים מבחינה מנטאלית. יש לנו הרבה כישרון, אבל אף אחד אצלנו לא יכול להגיד שהיה לו משחק טוב. התאכזבתי מאוד מהמשחק שהצגנו ואני צריך לבדוק למה זה קרה".


וינצ'נזו מונטלה. האוהדים רוצים את ראשו (AFP)
וינצ'נזו מונטלה. האוהדים רוצים את ראשו (AFP)


בינתיים במילאן המשיכו לעבוד, והודיעו על הארכת חוזהו של הקשר הספרדי סוסו עד סוף עונת 2022. לסוסושני שערי ליגה העונה בשש הופעות.


#ACMilan comunica di aver prolungato al 30 giugno 2022 il contratto economico di @suso30oficialpic.twitter.com/4ONG4HEJgQ

— AC Milan (@acmilan) September 25, 2017

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי