קסאנו: הייתי יכול להיות שחקן מכוכב אחר כמו מסי

קסאנו
קסאנו | AFP

האיטלקי שפרש לפני מספר חודשים עם ראיון סיכום קריירה אופייני: "אני טיפוס בעייתי, הייתי האויב מספר אחד של עצמי. אם היה לי ראש אחר הייתי יכול לשחק על המאדים". על הליגה האיטלקית: "משעממת"

(גודל טקסט)

אנטוניו קסאנו בן ה-35, שפרש מכדורגל באופן סופי לפני מספר חודשים, סיכם את הקריירה בראיון מלא בציטוטים פרובוקטיביים ל"ראי ספורט" האיטלקי. 

הפספוס: "אם הייתי רציני מספיק הייתי יכול להיות שחקן ברמה של ליונל מסי. יכולתי להיות שחקן מכוכב אחר, אבל אני טיפוס בעייתי. לא הייתי אוהב להתאמן ואהבתי לאכול בכל זמן שהתחשק לי. הבעיה שלי בחיים הייתה שלא ידעתי איזה בן אדם יקום בבוקר. הייתי האויב מספר אחד של עצמי. אם היה לי ראש אחר הייתי יכול לשחק על המאדים. עובדה ששיחקתי בקבוצות הכי טובות בעולם בריאל מדריד, אינטר ומילאן בין השאר".


תחילת הקריירה
: "פרנצ'סקו טוטי ואני גדלנו ברחובות. היינו משחקים כילדים ברחוב ורודפים אחרי הכדור מתחת לגלגלים של המכונית. הוא היה יותר מבוגר ממני, אבל בעיקרון שנינו גדלנו אותו הדבר. היום הכדורגל איבד את הרומנטיקה שלו. הכל מסודר ומאורגן ולכל אחד יש אייפד ומשחקי וידאו".

החלוץ, שרשם 39 הופעות ו-10 שערים בנבחרת איטליה, התייחס לרמה בסרייה א': "המשחקים בליגה האיטלקית משעממים אותי כיום. אני מעדיף לראות בחורים משחקים כדורגל אמיתי בפארק, כי יש להם יותר תשוקה. אסור שכדורגל יהיה רק הובי עבור אלה שזהו המקצוע שלהם. צריך להכניס למשחק שלהם הרבה תשוקה והנאה. לדעתי יש ירידה גדולה בכדורגל האיטלקי, אבל לא בכישרונות אלא בארגון של הקבוצות".

אנטוני קסאנו. יכול היה להיות כמו מסי (AFP)
אנטוני קסאנו. יכול היה להיות כמו מסי (AFP)

איזה שחקנים הוא אוהב: "מסי, ניימאר ודומיהם". השחקן הפרובלמטי ציין רק שחקנים מברצלונה ולא מריאל מדריד ממנה נפרד בטריקת דלת.

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי