בופון: לעולם לא אגיד לא לנבחרת איטליה, גם בגיל 60

ג'אנלואיג'י בופון
ג'אנלואיג'י בופון | AFP

כבר מתכנן את קאמבק? שוער יובנטוס, שפרש בבכי אחרי ההדחה מול שבדיה בגיל 39, סיפר: "לקחתי פסק זמן, אבל אם ירצו שאחזור אעשה את זה. תמיד היה מוכן לשחק עבור הנבחרת"

(גודל טקסט)

האם ג'אנלואיג'י בופון בדרך לקאמבק לנבחרת איטליה? אחרי שהודיע על פרישה בבכי בסיום ההדחה מול שבדיה בפלייאוף מוקדמות המונדיאל, השוער האגדי כבר הצהיר כי הוא מתגעגע.

במהלך טקס האוסקר של הכדורגל האיטלקי, סיפר בופון: "תמיד אהיה מוכן לשחק עבור הנבחרת אם יקראו לי. לקחתי הפסקה, אבל אף פעם לא אוכל להגיד לא לנבחרת, אם יקראו לי". כזכור, השוער הצהיר כי הטורניר ברוסיה יהיה האחרון שלו אחרי 175 הופעות במדי האזורי, אולם ההדחה מול שבדיה בפלייאוף טרפה את הקלפים.

"אני בן 39 ומסוגל לקחת פסק זמן מהנבחרת", הסביר בופון: "אבל אם יהיה מחסור בשוערים וירצו שאחזור, אעשה זאת גם בגיל 60". לקראת המפגש מול נאפולי ביום שישי אמר: "יש להם פילוסופיה מיוחדת". ומה בנוגע לקרב בין הגברת הזקנה לפרטנופי? החניכים של מאוריסיו סארי הובסו 9:4 בטקס הפרסים לעומת הבחורים של מסימליאנו אלגרי.

בתוך כך, בתקשורת האיטלקית בטוחים כי מריו מנז'וקיץ' יתפוס את מקומו של גונסאלו היגואין הפצוע ביום שישי. כזכור, הקרואטי המאוכזב נותר על הספסל במשך 90 הדקות מול ברצלונה. 

הקאמבק מתקרב? בופון (AFPׂ)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי