צפו: קליארי וספאל הודחו מהגביע על ידי קבוצות מהליגה השנייה והשלישית

צ'יטאדלה מול ספאל
צ'יטאדלה מול ספאל | האתר הרשמי

הקבוצה הקטנה גברה 1:2 בחוץ על הקבוצה מהליגה הבכירה וסיפקה הפתעה בסיבוב הרביעי. תפגוש את אינטר בסיבוב הבא. צ'יטאדלה מהסרייה B ניצחה 2:0 את קבוצתו של סמפליצ'י. סמפדוריה הביסה את פסקארה

(גודל טקסט)

הסיבוב הרביעי בגביע האיטלקי סיפק היום (שלישי) שתי הפתעות כשקליארי הודחה כשהפסידה 2:1 לפורדנונה הליגה השלישית, וגם ספאל הפסידה בבית 2:0 לצ'יטאדלה מהליגה השנייה. במשחק המאוחר של הערב הביסה סמפדוריה 1:4 את פסקארה.


קליארי – פורדנונה 2:1

מיגל אנחל הספרדי העלה את האורחת מהסרייה C ליתרון מפתיע כבר בדקה השביעית בסרדיניה ארנה, אבל ראה את דניאלה דוסנה קובע 1:1 בדקה ה-18. פורדנונה לא ויתרה ובדקה ה-62 הבלם אנדראה באסולי הדהים את המארחת עם ה-1:2, שנשמר עד לשריקת הסיום. בשלב הבא יצפה לקבוצה הצנועה אתגר קשה יותר, כשתתארח אצל אינטר בסן סירו.


שחקני פורדנונה חוגגים סנסציה (פורדנונה, רשמי)


ספאל – צ'יטאדלה 2:0

קבוצה נוספת מהסרייה A שסיימה את דרכה במפעל היא ספאל, שהפסידה 2:0 לצ'יטאדלה מהליגה השנייה, כשאנדראה אריגיני כבר בדקה ה-13 את הראשון, כשבדקה ה-87 מהלך של המחליפים כריסטיאן קוואמה שבישל לאנדראה סקנטי את השני, חתם את תוצאת המשחק ושלח את קבוצתו למפגש עם לאציו בשלב הבא. כעת קבוצתו של לאונרדו סמפליצ'י תתמקד בהישרדות בליגה הבכירה.


צ'יטאדלה. שלחה את ספאל להתרכז בליגה (צ'יטאדלה, רשמי)

סמפדוריה – פסקארה 1:4
במשחק המאוחר של הערב דווקא נציגת הסרייה A הסתדרה היטב בדרך לשלב הבא, על אף שפגשה יריבה מליגה נחותה, במקרה זה את פסקארה מליגת המשנה. כבר בדקה השנייה עלו המקומיים ליתרון משער של דויד קונאקי בדקה ה-2, גסטון ראמירס הכפיל בדקה ה-9, ג'אנלוקה קפארי בדקה ה-31 קבע 0:3 ובדקה ה-52 אחמד בנאלי צימק. את המילה האחרונה אמר שוב קונאקי הפולני, שקבע את תוצאת המשחק בדקה ה-74. בשלב הבא סמפדוריה תפגוש את פיורנטינה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי