צפו בתקצירים: יובנטוס במקום השני, 3:3 ללאציו אצל אטאלנטה

מיראלם פיאניץ'
מיראלם פיאניץ' | AFP

פיאניץ' כבש ובישל ב-0:3 בבולוניה ועלה למקום הרביעי בדירוג הכובשים בבעיטות חופשיות. צמד של מילינקוביץ'-סאביץ' לא עזר לביאנקוצ'לסטי. מילאן הובסה 3:0 בוורונה

(גודל טקסט)

יובנטוס ניצחה הערב (ראשון) 0:3 בבולוניה וניצלה היטב את המעידה של אינטר בשבת מול אודינזה (הפסד 3:1 בבית) כדי לחלוף על פניה  ולטפס למקום השני אחרי נאפולי.  למוליכה 42 נקודות, לגברת הזקנה 41 ולנראזורי 40. מרתק.


לאציו לעומת זאת נפרדה זמנית, אולי סופית, מהמירוץ לאליפות. אחרי שקבוצתו של סימונה אינזאגי נוצחה 3:1 בבית על ידי טורינו במחזור הקודם, לאציו סיימה ב-3:3 אצל אטאלנטה והפער בינה לבין המוליכה עלה לתשע (אם כי לביאנקוצ'לסטי יש משחק חסר).  



אטאלנטה – לאציו 3:3

המארחים כבר הוליכו 0:2 ו-1:3, אבל הביאנקוצ'לסטי הוכיחו שיש להם מה לתת בהתקפה גם בלי צ'ירו אימובילה שהורחק במחזור הקודם מול טורינו. יוסיפ איליצ'יץ' הסלובני דחק מקרוב במתפרצת בדקה ה-22 והשלים צמד עם פנדל מדויק בדקה ה-50 למארחת, אבל סרגיי מילינקוביץ'-סאביץ' הוכיח מדוע קבוצות כמו ברצולנה מתעניינות בו עם צמד משלו. הסרבי קיבל פעמיים מסירות לוקאס לייבה ומרקו פארולו, התקדם עד הרחבה ובעט כדור שטוח שפעמיים הטעה את השוער וחדר פנימה.


מתאיה קלדרה בנגיחה בדקה ה-19 העלה את אטאלנטה ליתרון מוקדם ולואיס אלברטו במתפרצת קטלנית קבע בדקה ה-79 את תוצאת המשחק, 3:3.


 מילינקוביץ'-סאביץ'. כבר בפנקסים של ברצלונה (Getty)


בולוניה – יובנטוס 3:0 (לחצו כאן וצפו בתקציר)

דווקא אחרי ה-0:0 מול אינטר, הגברת הזקנה דילגה מעל הנראזורי, שמעדו אמש מול אודינזה. מיראלם פיאניץ' להט עם שער ובישול וסידר ליובנטוס מרחק נקודה מהפסגה. הקשר כבש בבעיטה חופשית בדקה ה-27, עקף את מישל פלאטיני בדירוג הכובשים בבעיטות חופשיות והוא כבר במקום הרביעי. כעת, פיאניץ' רחוק 12 כיבושים מהמקום הראשון אותו חולקים סינישה מיכאלוביץ' ואנדראה פירלו, שמדורגים יחד בפסגה עם 28. התצוגה של הקשר נמשכה בדקה ה-36, כשפיאניץ' מצא את מריו מנזדוקיץ' בתוך הרחבה. הקרואטי אמר תודה והכפיל את התוצאה. בלייז מטוידי שילש בדקה ה-65 עם פגז לפינה. בולוניה עם הפסד שמיני העונה והיא במקום ה-12 עם 21 נקודות. פאולו דיבאלה נכנס רק כמחליף בדקה ה-76.

 

הלאס ורונה – מילאן 0:3

אחרי ה- 0:3 של הרוסונרי בגביע, הגיע תורם הג'אלובלו לנקום כשהביסו אותם בליגה באותה תוצאה. בדקה ה-24 אנטוניו קראצ'ולו הפתיע את שחקניו של גאטוסו כשנגח לרשת של ג'אנלואיג'י דונארומה אחרי קרן. בדקה ה-55 המארחת הכפילה את היתרון כשמויס קין בן ה-17 שמושאל מיובנטוס בעט מקרוב את השני אחרי כדור רוחב של דניאל בסה המחליף, שחתם בעצמו את תוצאת המשחק אחרי כדור רוחב של רומולו (77). ואם זה לא מספיק, בדקה ה91 מילאן איבדה גם את סוסו הספרדי שראה את הכרטיס האדום אחרי עבירהורונה שדורגה ערב המחזור במקום ה-19 השיגה נקודות חשובות במאבקי התחתית שעזרו לה לטפס לפחות זמנית מעל הקו האדום, כשמילאן תקווה להפסדים של אטאלנטה ופיורנטינה מאוחר יותר כדי לאבד גם את המקום השביעי בסרייה A.


קין חוגג את השני (ורונה, רשמי)


תוצאות נוספות: 

קורטונה – קייבו 0:1

לקורטונה: אנטה בודימיר (34).


סמפדוריה – ססואולו 1:0

לססואולו: אלסנדרו מאטרי (90).


בנבנטו – ספאל 2:1 

לבנבנטו: אנדרה קוסטה (59), לספאל: סרג'יו פלוקארי (64, 74).


פיורנטינה – גנואה 0:0  


 

27' – GOOOOLLL!!! @Miralem_Pjanic!!! Saque perfecto de falta, Mirante solo consigue tocar y es el 1-0 para la Juve!!! ⚽️#BolognaJuve#FinoAllaFinepic.twitter.com/SzlqoYiETn

— JuventusFC (@juventusfces) 17 בדצמבר 2017

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי