צפו: 1:4 לנאפולי על לאציו, 0:4 למילאן על ספאל

אינסינייה
אינסינייה | AFP

הפרנטופיי הרשימו מול לאציו עם שערים של קאייחון, וואלאס (עצמי) ז'לינסקי ומרטנס וכבשו מחדש את הפסגה האיטלקית. הרוסונרי, שעדיין חולמים על מקום בצ'מפיונס, נהנו מצמד של קוטרונה הצעיר

(גודל טקסט)
נאפולי הביסה הערב (מוצ"ש) 1:4 את לאציו השלישית בטבלה וחזרה לפסגת הטבלה האיטלקית אחרי 24 מחזורים. הפרנטופיי פיגרו 1:0 אבל השוו בסוף המחצית הראשונה ודרסה את יריבתה בשנייה. החבורה של מאורסיו סארי עם 63 נקודות, ליובנטוס 62. איזה קרב צמוד.


מי שהאמין שהעונה של מילאן לא אבודה, יכול עכשיו לשבת. הרוסונרי הביסו 0:3 את ספאל בחוץ, השלימו ניצחון רביעי בחמישה משחקים ומוצאים את עצמם במקום השביעי מרחק שבע נקודות בלבד (ועם משחק עודף) מאינטר שבמקום הרביעי המוביל אוטומטית לליגת האלופות בעונה הבאה. קרוטונה נפרדה ב-1:1 מול אטלנטה.




נאפולי – לאציו 1:4
האורחים עלו ליתרון כבר בדקה השלישית כשסטפן דה וריי נגח מקרוב פנימה כדור שהוגבה מימין על ידי צ'ירו אימובילה. המאחרת נראתה די אבודה במחצית הראשונה אבל ממש עם סיומה הצליח חוסה קאייחון להסתנן לרחבה ולקבוע 1:1. השוויון עורר את נאפולי שעלתה בנחישות למחצית השנייה והכריעה את המשחק תוך שלוש דקות. בדקה ה-54 ניסה וואלאס למנוע מהכדור להגיע לדריס מרטנס ודחק אותה לשערו הוא, ובדקה ה-56 בעיטה של רוי המגן הפורטוגלי פגעה בפיוטר ז'לינסקי, 1:3 ושחמט. בדקה ה-73 כבשה המוליכה את השער היפה במשחק: ז'לינסקי קיבל כדור עומק ברחבה והמשיך אותו באמנות למרטנס שהקדים את שוער לאציו עם הסטה עדינה של הכדור ימינה ופנימה.



וואלאס לקח קשה את השער העצמי, אבל בכל מקרה נאפולי גדולה על לאציו (AFP)


ספאל – מילאן 4:0
הרבה כסף שפכו הרוסונרי בקיץ הקודם על אנדרה סילבה ופאביו בוריני, כשאצלה בבית גדל חלוץ צעיר ומוכשר, פטריק קוטרונה. המאמן ג'נארו גאטוסו העלה את קוטרונה ב-11 והאיטלקי גמל לו בצמד בדקות 2 ו-65. לא שערים גדולים, למעשה היה מדובר בשני ריבאונדים אחרי הדיפות לא מוצלחות של שוער המארחת אלכס מרט, אבל גם את זה צריך לדעת להיות במקום ולהבקיע. עוד טעות אומללה של מרט בהוצאת כדור הביאה לשער השלישי של לוקאס ביליה, ושני המחליפים של גאטוסו סגרו עניין בתוספת הזמן: ריקרדו מונטליבו הוותיק שלח כדור עומק לרחבה ובוריני הפציץ בחצי גובה לפינה הרחוקה.


 ביליה רץ לקוטרונה. מילאן מתקרבת לצמרת (Getty)


 

במשחק נוסף: קרוטונה – אטאלנטה 1:1 

לקרוטונה: רולאנדו מנדראגורה (79), לאטלנטה: חוזה לואיס פלומינו (88). 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי