צפו: דו קרב פנדלים העלה את מילאן לגמר מול יובה

מילאן חוגגת
מילאן חוגגת | AFP

איזה קלאסיקו צפוי לנו בגמר הגביע: אחרי שפיאניץ' קבע 0:1 מול אטלנטה, סיימו הרוסונרי ולאציו ב-0:0 בתום 120 דקות והתייצבו להכרעה מהנקודה הלבנה בסיומה חגג בונוצ'י עם 4:5 ויפגוש את האקסית

(גודל טקסט)

תרשמו לעצמכם את ה-9 במאי עת ייפגשו יובנטוס ומילאן בגמר גביע קלאסי. הגברת הזקנה עלתה עם 0:1 מרגלי מיראלם פיאניץ' במשחק הגומלין בחצי הגמר שהעניק לה 0:2 בסיכום הכללי.

הדרך של הרוסונרי היתה קשה בהרבה. 90 דקות מאופסות במשחק הראשון בסן סירו, עוד 120 באולימפיקו, שני פנדלים ראשונים שהוחמצו וקבעו פיגור של 1:0 אבל אז עוף החול של ג'נארו גאטוסו קם לתחייה. מילאן דייקה בכל חמשת הפנדלים הבאים, הביאנקוצ'לסטי החטיאו שניים ולאונרדו בונוצ'י, אחד הכובשים, הולך לפגוש את האקסית המיתולוגית בגמר.


לאציו – מילאן 5:4 בפנדלים
120 דקות הצליחה הגנת האורחים לצנן את אחת ההתקפות הכי מלהיבות באיטליה. 21 איומים היו ללאציו, חמישה מהם למסגרת אבל בסיום שמרה מילאן על שער נקי והתייצבה לדו קרב. צ'ירו אימובילה קבע 0:1 בעוד ריקרדו רודריגס וריקרדו מונטיליבו החטיאו. למזלם הרוסונרי שני הבועטים אחרי אימובילה, סרגיי מילינקוביץ'-סאביץ' ולוקאס לייבה נעצרו אצל ג'יג'י דונארומה בעוד ג'אקומו בונובנטורה קבע 1:1. מארקו פארולו, פליפה אנדרסון וסנאד לוליץ' העלו את לאציו בכל פעם ליתרון, אבל פאביו בוריני, בונוצ'י והקאן צ'להאנולו שמרו על קור רוח והשוו ל-4:4. לואיס פליפה מארקי הבועט השביעי של המארחת בעט לשמיים, אליסיו רומניאלי דייק והרוסונרי בגמר עם 4:5.



מילאן ממשיכה במומנטום הנפלא תחת גאטוסו (AFP)
 

יובנטוס – אטאלנטה 0:1 (0:2 בסיכום) (לתקציר לחצו כאן)
לפני שלושה ימים נדחה משחק בין יובנטוס לאטאלנטה בעקבות שלג כבד בטורינו, אבל הערב הצדדים נפגשו כרגיל, ואחרי 0:1 מהמפגש הראשון, הגברת הזקנה לא התקשתה לנצח פעם נוספת ולהבטיח את הכרטיס לגמר – אולי בדרך לגביע, או אפילו דאבל, רביעי ברצף.

למרות היתרון מהמשחק הראשון, מסימיליאנו אלגרי עלה עם הרכב חזק, אפילו פאולו דיבאלה נכנס מהספסל לשבע הדקות האחרונות, אבל השער היחיד במשחק הובקע דווקא מבעיטת פנדל של מיראלם פיאניץ' בדקה ה-75. לאורחים הייתה הזדמנות ענקית להוביל, כאשר פאפו גומס בעט כדור מסובב מכ-30 מטרים לקופה של ג'אנלואיג'י בופון, שביציאה מאוד לא אופיינית מחוץ לרחבה הותיר את השער חשוף. 


פיאניץ' מכריע גם את משחק הגומלין (AFP)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי