קומישינר הסרייה A: פיורנטינה לא הציעה לאסטורי חוזה לכל החיים

מריו באלוטלי עם דוידה אסטורי
מריו באלוטלי עם דוידה אסטורי | Gettyimages

מלאגו הכחיש את הדיווח שהופץ בימים האחרונים, אך הבהיר: "הקבוצה תתמוך במשפחתו, רק לא החליטה על הדרך". המועדון פרסם סרטון רשמי לזכרו. באלוטלי נגד אלבס: "היה צריך לשמור את המחשבות שלו לעצמו"

(גודל טקסט)

כיממה לפני הלווייתו של דוידה אסטורי, מתברר שהידיעה על כך שהבעלים של פיורנטינה החליטו להעניק לבלם ולמעשה למשפחתו חוזה לכל החיים אחרי מותו, הייתה שקרית. הידיעה הפכה לויראלית בכל הרשתות החברתיות וקיבלה אפילו את האישור של קומישינר ה"לגה קאלצ'ו" (מנהלת הסרייה A) ג'ובאני מלאגו ששיבח את ההחלטה.


כעת, לאחר שבירר את הפרטים, מלאגו חזר בו בראיון לרדיו "קיס קיס" ואמר: "אני רוצה להבהיר משהו חשוב מאוד. הידיעה על כך שהבלם יקבל חוזה לכל החיים שקרית. לא היה מעולם. הנהלת פיורנטינה אכן תחליט לעזור למשפחה ועדיין לא קבעה את הדרך, אבל הידיעה שתאריך את חוזהו כפי שתכננה לא נכונה". גם העיתונאי האיטלקי טנקרדי פאלמרי שעובד כיום ב-Bein ספורט צייץ שכל הידיעה לא נכונה: "ככל שאני יודע פוטבול אינדיה הם שהחלו להריץ את הידיעה". כזכור, לפי הבעלים של פיורנטינה אסטורי היה אמור להאריך את חוזהו במועדון עד 2022 ביום שני האחרון.




 

The hoax on Fiorentina extending post-mortem contract with Astori has been started by Troll Football India.
I said Troll Football India.

Really, let's just stay in silence.

— Tancredi Palmeri (@tancredipalmeri) 5 במרץ 2018

אתמול הגיעו שחקני פיורנטינה לאיצטדיון הקבוצה, לאנדרטה שהוקמה לזכר אסטורי, בה התאבלו וביכו את לכתו בטרם עת של הקפטן שלהם. ההלוויה שלו כאמור, צפויה להתקיים מחר (חמישי). היום פיורנטינה פרסמה סרטון רשמי לזכרו של אסטורי:

 

Per sempre con noi Asto ❤️ #DA13

A post shared by ACF Fiorentina (@acffiorentina) on


בתוך כך, מגן פאריס סן ז'רמן, דני אלבס, גרם לסערת רוחות באיטליה אחרי שבמסיבת עיתונאים לפני המשחק של קבוצתו נגד ריאל מדריד נשאל על בלם פיורנטינה, דוידה אסטורי שמת בעקבות דום לב בשנתו ואמר: "לא הזיז לי הרבה כי לא הכרתי אותו, אבל מצטער בשביל המשפחה. אני חושב שעכשיו דוידה במקום טוב יותר. בכל יום מתים אלפי ילדים מבלי שלאף אחד אכפת. המוות שלהם לא פחות חשוב".


חלוץ ניס מריו באלוטלי, ששיחק עם אסטורי בעבר בנבחרת והכיר אותו, הרגיש צורך להגיב לדברים והעלה פוסט באינסטגרם בו כתב: "מה שאלבס אמר לא היה לא נכון, אבל הוא היה יכול לשמור את המחשבות שלו ברגע זה לעצמו. הוא היה צריך רק להעביר את ההשתתפות שלו בצער המשפחה וזהו. לא לדבר שטויות. אתה לא יכול לומר דברים כאלה כשאתה ניצב מול מוות של כדורגלן צעיר. הוא אמר דברים שלא היו קשורים לכלום".



באלוטלי, שידוע כילד הרע של הכדורגל האיטלקי, המשיך להפגין רגשות: "אסטורי דרך אגב, היה בחור טוב, מנומס ואני יכול להגיד את זה בגלל ששיחקתי איתו בנבחרת. לצערי אני לא יכול להגיע ללוויה בגלל שיש לי אימון בחמישי בבוקר, אבל אחרת הייתי לוקח את הרכב ונוסע לשם. זה אסון שקרה למרות כל הבדיקות הרבות שאנחנו השחקנים עוברים כל חודש. מפחיד לחשוב על זה. הוא היה במיטה והכל היה נראה בסדר. זו דרך קלה מדי לעלות לשמיים".



אסטורי עם באלוטלי. "היה אדם טוב ומנומס" (Gettyimages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי