גאטוסו: "פיונטק חי כדי לכבוש שערים, מאושרים שהוא איתנו"

קשישטוף פיונטק
קשישטוף פיונטק | Gettyimages

מאמן מילאן היה מאושר לאחר הניצחון 1:3 על אטאלנטה: "צריכים להמשיך לעבוד ככה עם שקט נפשי". ב"גאזטה" פירגנו לחלוץ הפולני: "התחמושת לא נגמרת באקדח של פיסטולרו". פיונטק: "מרגיש במילאן כמו במשפחה שלי"

קבוצות: מילאן
(גודל טקסט)
הרומן המוצלח של קשישטוף פיונטק עם מילאן נמשך. המפציץ הפולני שישחק גם נגד ישראל במוקדמות היורו, כבש אתמול (שבת) צמד בניצחון החוץ 1:3 על אטאלנטה והבקיע כבר 17 שערים בסרייה A כשהוא מדורג שני אחרי כריסטיאנו רונאלדו. מילאן מדורגת כעת רביעית עם סיכוי טוב להעפיל לליגת האלופות.


ב"גאזטה דלו ספורט" פירגנו בענק לחלוץ שלא עוצר, כשרק לפני שנה הוא עוד שיחק בקרקוביה הפולנית: "הקסם של פיונטק, מילאן משחקת כדורגל של ליגת האלופות לא רק בגלל התוצאות אלא בזכות היכולת שלה. התחמושת אף פעם לא נגמרת באקדח של פיסטולרו".


מאמן מילאן ג'נארו גאטוסו קיבל מתנה עם הרכש הפולני והוא פשוט מאושר אחרי ששלח את גונסלו היגוואין לצ'לסי. מאז הגיע "פיסטולרו" מגנואה הוא כבש שישה שערים במילאן בכל המסגרות כולל צמד בגביע האיטלקי. גאטוסו אמר בסיום: "בשבעה או שמונה חודשים כולם כבר התרגלו לשערים של פיונטק. הוא שחקן שחי כדי לכבוש שערים. יש לו יכולות טכניות גבוהות והוא מבצע יפה את התנועות שלו. אנחנו מאושרים שהוא איתנו".


"אני לא רוצה להתמקד בשחקנים בודדים אלא בתלכיד הקבוצתי. התוצאות שלנו עוזרות לנו להביא התלהבות בקבוצה. אנחנו צריכים להמשיך לעבוד ככה עם שקט נפשי", אמר גאטוסו. המאמן ישמח גם לדעת את הנתון הבא, מאז שהחלו להעניק שלוש נקודות על ניצחון, מילאן תמיד סיימה בין ארבע הראשונות כשהיו לה 42 נקודות ב-24 מחזורים.


La prima pagina della #Gazzetta in edicola oggi!
Mago #Piatek
San Siro scopre i nuovi leader ⚫️#CR7 con #Dybala, coppia dei sogni ⚽️⚽️ pic.twitter.com/rQeTqrBiPp

— LaGazzettadelloSport (@Gazzetta_it) 17 בפברואר 2019


פיונטק הגיב למחמאות של גאטוסו במחמאות משלו: "הוא מאמן גדול והוא אגדה במילאן. אני מרגיש במילאן כמו במשפחה שלי. אני מקווה להמשיך ככה ולעזור לקבוצה.
 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי