דיווח: קונטה עשוי לחזור ליובנטוס, פירלו יהיה עוזרו

אנטוניו קונטה
אנטוניו קונטה | AFP

המאמן שהוביל את הקבוצה לשלוש אליפויות, נפגש עם נשיא הביאנקונרי בדצמבר והשניים הותירו את מחלוקות העבר מאחור. קשר העבר שנמצא בימים אלה בישראל תוכנן תחילה לשמש כמאמן קבוצת המילואים, אך מועמד להיות עוזרו

(גודל טקסט)

באיטליה ממשיכים לעסוק בשאלה מי יהיה המאמן הבא של יובנטוס לאחר מאיסימיליאנו אלגרי, שלפי כל הסימנים לא ימשיך בעונה הבאה. בעיתון האיטלקי "טוטוספורט" פורסם הבוקר (רביעי) שהגברת הזקנה עשויה להחזיר את אנטוניו קוטנה בקיץ. כזכור, אלגרי הוא זה שהחליף את קונטה, כשהאחרון מונה למאמן נבחרת איטליה ובהמשך הדריך גם את צ'לסי. לפי העיתון, קונטה שנמצא כרגע במאבק משפטי ממושך עם צ'לסי לגבי פיצויי הפיטורים שלו, יירצה שאנדראה פירלו יהיה עוזרו.


קונטה זכה בשלוש אליפויות איטליה עם יובנטוס ופעמיים בסופרקאפ האיטלקי, אך לא הצליחה לקחת אותה צעד קדימה בליגת האלופות. בעיתון נכתב שהרעיון להחזיר את קונטה כבר לא נשמע כמו פנטזיה. האיטלקי שעזב את המועדון בטריקת דלת לאחר חילוקי דיעות עם ההנהלה בנוגע למדיניות הרכש, יישב את ההדורים עם נשיא יובנטוס אנדראה אניילי איתו נפגש במהלך הניצחון של יובנטוס 0:1 על רומא בחודש דצמבר והשניים השלימו לאחר שנים של נתק. כעת יובה במצב אחר, ביצעה עסקת ענק עם החתמתו של כריסטיאנו רונאלדו ומתכוונת להתחזק עוד יותר לקראת העונה הבאה כך שהמחסום הזה בין קונטה לבין ההנהלה כבר הוסר.


בימים האחרונים פורסמו מועמדים רבים שיכולים להחליף את אלגרי. שמם של זינדין זידאן ופפ גוארדיולה עלה אך נראה שהמשימה קשה מדי. זידאן, ששיחק במועדון במשך חמש שנים והצהיר לא אחת שיובנטוס קרובה לליבו, נמצא בשנת שבתון וידוע כי צ'לסי האנגלית גם שואפת להחתימה. גוארדיולה מרוויח בסיטי כ-20 מיליון יורו ועשוי יקר מדי עבור יובה.



קונטה. התנאים לחזרתו ליובה הבישלו (Gettyimages)
 
 

פירלו, שנמצא בישראל בימים אלה כחלק מקמפיין שיווקי, היה מזוהה עם מילאן במשך רוב הקריירה, אך רשם פרק יפה במדי יובנטוס אליה הגיע בקיץ 2011. הוא זכה עם יובה בארבע אליפויות רצופות, שלוש מה תחת המאמן קונטה. הקשר שכונה "המטרונום" אמור היה לשמש כמאמן המילואים של הקבוצה, אך עשוי להתמנות לעוזרו של קונטה אם זה אכן ישוב לאמן את אלופת איטליה בשבע השנים האחרונות.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי