אלגרי: "ציפיתי לראות יובנטוס אחרת, גנואה מחקו אותנו"

מסימיליאנו אלגרי
מסימיליאנו אלגרי | Gettyimages

מאמן אלופת איטליה נשאר רגוע לאחר ההפסד 2:0 בגנואה, שהיה הראשון העונה בליגה: "אין צורך להיכנס לפאניקה". סטורארו: "מקווה שיובה תזכה בליגת האלופות". לפי "טוטו ספורט", הזברות ילכו בכל הכח על דה ליכט

קבוצות: גנואה
(גודל טקסט)
מבוכה ביובנטוס. כריסטיאנו רונאלדו לא היה בסגל וזו כנראה הייתה הסיבה להפסד הראשון העונה של אלופת איטליה בליגה, 2:0 בגנואה. אתמול (ראשון) הזברות השיגו שיא שלילי אחרי שלא בעטו למסגרת אפילו פעם אחת, ואולי זו הייתה סוג של נפילה מנטלית אחרי הניצחון הענק 0:3 על אתלטיקו מדריד בליגת האלופות. בכל מקרה, ביובה בוודאי צריכים להיות מודאגים מכך שמריו מנדז'וקיץ' עוד לא כבש ב-2019.


ב"קוריירה דלו ספורט" נכתב על כך שיובנטוס הפסידה לראשונה אחרי 24 ניצחונות ושלוש תוצאות תיקו. ב"טוטו ספורט" סיפקו משהו חיובי יותר עבור אוהדי יובה כשפרסמו שהקבוצה הולכת בכל הכח על בלם אייאקס מתיאס דה ליכט, שישחק מולה בליגת האלופות. הגברת הזקנה מתרכזת בהחתמתו למרות שגם ברצלונה ופריז סן ז'רמן מעוניינות בו.


ב"גאזטה דלו ספורט" נכתב: "אין דרמה בהפסד כי הליגה גמורה והפער מנאפולי עומד על 15 נקודות, אבל יובה הוכיחה שהיא לא מסוגלת להיות מרוכזת בסדרה של משחקים. יש לה נפילות ואחת מהן קרתה אתמול. זה לא הזיק לה בליגה, אבל זה יכול להזיק באלופות כשיש לה קבוצה כמו אייאקס שניצחה 1:4 את ריאל מדריד".



מאסימיליאנו אלגרי. "לא הגענו מפוקסים למשחק" (Gettyimages)


המאמן מאסימיליאנו אלגרי, שהשאיר בחוץ את רונאלדו שקיבל מנוחה היה מאוכזב: "ציפיתי לראות יובנטוס אחרת. ברור שזו לא הייתה הופעה טובה שלנו. גנואה מחקו אותנו. לא הגענו מפוקסים למשחק הזה, עשינו טעויות לא מחויבות, אבל ספגנו שער דווקא כשהתחלנו להתעורר. זה טבעי כמובן שהקבוצה חוותה ירידה בכושר הגופני לאחר הניצחון על אתלטיקו ואין צורך להיכנס לפאניקה בגלל ההפסד".


המאמן המשיך: "הפסדים כאלו יכולים לעורר אותנו ולהראות לנו שלמרות הפער המבטיח בפסגה אנחנו לא חסינים וצריכים לעבוד קשה". על השער של סטפאנו סטורארו ששיחק ביובנטוס הוסיף אלגרי: "בחור חיובי שסבל הרבה בשנה האחרונה מפציעה לא פשוטה ומאוד מציקה כך שאם כבר לספוג שער ולהפסיד אז לפחות שסטפאנו יחגוג. אני מאחל לו הצלחה רבה"


Sturaro e Pandev. What else? #Genoajuventuspic.twitter.com/cxO6I0XycR

— Simonetta Valenti (@simo_valenti) 17 במרץ 2019


סטפאנו סטורארו, ששיחק ארבע עונות ביובנטוס ועבר בקיץ לגנואה, כבש את השער הראשון וניסה לנחם: "אני מקווה שחבריי לשעבר יצליחו לזכות בליגת האלופות העונה. הם הצליחו לעשות משהו מאוד מיוחד עם הניצחון על אתלטיקו מדריד ויכולים להשיג עוד הרבה דברים גדולים בכדורגל האיטלקי". גנואה יכולה להיות גאה מכך שמאז עונת 2011/12, היא סיימה עונה ללא הפסד ליובנטוס אחרי שהשיגה נגדה תיקו 1:1 בטורינו בסיבוב הקודם.
 


סטפאנו סטורארו. "מקווה שיובה תזכה בליגת האלופות" (Gettyimages)



מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי