מויסה קין: "מסי או רונאלדו? עם עבודה קשה אולי אהיה כמוהם"

מויסה קין
מויסה קין | AFP

שתי דקות בלבד הספיקו לאיטלקי כדי לכבוש ולרשום שער שלישי ברציפות. החלוץ הפך לצעיר ביותר שהבקיע שמונה שערי ליגה באיטליה. נדבד הבטיח שיובה עושה הכל כדי להאריך את חוזהו. יובה לקראת שבוע אינטנסיבי

(גודל טקסט)
כריסטיאנו רונאלדו פצוע אז יש את מויסה קין. הילד בן ה-19 כבש שער שלישי בשלושה משחקים ברציפות. שניים בנבחרת ואתמול בניצחון של יובנטוס 0:1 על אמפולי. זה היה ניצחון חשוב ליובה כדי להחזיר את הביטחון שמעט אבד לה לאחר הפסד הבכורה שלה העונה בליגה, 2:0 מול גנואה. מויסה נכנס בדקה ה-69 ואחרי שתי דקות על המגרש כבש מבישול של מאריו מנדז'וקיץ. ליובה יש עכשיו שקט נפשי לקראת שבוע אינטנסיבי במיוחד: משחק נגד קליארי ביום שלישי בסרייה A, קרב גדול נגד מילאן בסוף השבוע והמשחק הראשון בשלב רבע גמר ליגת האלופות נגד אייאקס אמסטרדם.


"גאזטה דלו ספורט" כתב שיובנטוס היא יותר ויותר הקבוצה של מויסה קן שנשאל כבר אם אפשר להשוות אותו לילאו מסי או כריסטיאנו רונאלדו והוא ענה: "עם עבודה קשה אוכל אולי להיות כמוהם. כרגע אני לא מסי או רונאלדו. ההצלחה שלי נובעת מעבודה קשה ואני עוד צריך לעבוד קשה כדי להוכיח שמגיע לי לשחק במדי יובנטוס". בגיל 19 ו-31 יום קין הוא השחקן הכי צעיר שכבש שמונה שערים בסרייה A מאז מאריו בלוטלי ב-2009 שעשה זאת בגיל 18 ו-242 יום. חבר הנהלת יובה פאבל נדבד הבטיח שיובה עושה הכל להאריך את חוזהו של קין.


מאסימיליאנו אלגרי הסביר שפתח עם מויסה על הספסל כי לא רצה לשחוק אותו: "אנחנו צריכים לשמור עליו, שלא יאבד את הדרך שבה הוא הולך. קין נמצא בקבוצה עם אלופים גדולים. זה שווה עבורו המון כי הוא יכול ללמוד. על מנת להיות שחקן גדול עלייך לשלב בין יכולות מנטליות ומקצועיות ולהשתפר בכל יום מחדש".


Kean: "All down to hard work."

https://t.co/Oejevf6r48#JuveEmpoli#ForzaJuvepic.twitter.com/LDGiqLQQnC

— JuventusFC (@juventusfcen) 30 במרץ 2019


על המשחק מול אייאקס שבוע הבא: "יש לנו שבעה משחקים ב-20 ימים וחשוב שנלך משחק אחר משחק כדי שנוכל להשיג את המטרות שלנו. לשמחתי הפצועים מתחילים להחלים ואנחנו זקוקים לכל אחד ואחד מהשחקנים לקראת המאני טיים של העונה".


על פציעת פאולו דיבאלה: "הוא חזר אלינו מהנבחרת עם כאבים בשריר התאומים וכבר בחימום הרגיש כאבים. לכן העדפנו שלא לסכן אותו ולתת לו מנוחה. אבל לא מדובר במשהו רציני ואין סיבה לדאגה. תיכננתי שדיבאלה ישחק בין הקווים והזדקקנו למצוא פיתרון. התחלנו את המשחק בצורה לא טובה, נכנענו לאגרסיביות ולכושר של אמפולי והסתכנו בספיגת שערים אך במחצית השנייה התעשתנו, הרחקנו את אמפולי מהשער שלנו והשגנו ניצחון חשוב מאוד".



דיבאלה. אין סיבה לדאגה (Gettyimages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי