גאטוסו גיבה את דונארומה: "הוא מבין את הטעות שלו"

ג'יאנלואיג'י דונארומה
ג'יאנלואיג'י דונארומה | Gettyimages

לאחר שהפסיד פעמיים ברציפות, מאמן מליאן בטוח בקבוצה שלו לקראת המשך המאבק על הכרטיס לליגת האלופות: "אנחנו לא מתים, המטרה היא חזרה לצ'מפיונס". וגם התייחס לטעויות השיפוט במשחק נגד סמפדוריה

קבוצות: מילאן
(גודל טקסט)

אחרי שני הפסדים רצופים בליגה, לאינטר בדרבי ולסמפדוריה במחזור האחרון בשבת, מאמן מילאן ג'נארו גאטוסו דיבר במסיבת העיתונאים לקראת המשחק מחר (שלישי) נגד אודינזה. גאטוסו התעקש כי מילאן עדיין חייה וקיימת.

לפני שני ההפסדים האחרונים, מילאן הייתה בתקופה נהדרת ועמדה על רצף של חמישה ניצחונות רצופים בסרייה A, ושלושה חודשים ללא הפסד בליגה האיטלקית. אבל שתי התוצאות השליליות האחרונות מול אינטר וסמפדוריה נתנו מכה רצינית לתקוות של המועדון לחזור לליגת האלופות.

"אנחנו מגיעים למשחק נגד אודינזה אחרי שתי תוצאות רעות, אבל הקבוצה חיה וקיימת", אמר גאטוסו והמשיך: "אנחנו מודעים לקשיים שניצבים בפנינו, אבל אנחנו לא מתים. התרופה הטובה ביותר לכל דבר מבחינתנו היא לנצח".


לא חושש מרצף ההפסדים. ג'נארו גאטוסו (Gettyimages)

המאמן התייחס לשופטים: "אתה צריך לדעת איך לדבר עם שופטים. היו כמה מקרים מפוקפקים נגד סמפדוריה, אבל אנחנו חייבים לקבל אותם. אנו לא יכולים להאשים בהפסדים שלנו את החלטות השיפוט".

גאטוסו נשאל גם על מצבו המנטלי של השוער ג'יאנלואיג'י דונארומה, שטעות ענקית שלו בפתיחת המשחק מול סמפדוריה עלתה לקבוצה בהפסד: "כמובן שדונארומה קיבל ביקרות, אבל הוא נשאר רגוע. ראו על הפנים שלו שהוא מבין את הטעות והוא לקח את האחריות עליו, אלו דברים שיכולים לקרות".

המטרות של מילאן: "כולנו נמצאים על אותה סירה ואני רגוע. המטרה שלנו היא לחזור לליגת האלופות ואנחנו כולנו מלוכדים יחד כדי לגרום לזה לקרות. עבורנו המשחק נגד אודינזה הוא קריטי. נצטרך לעלות לכר הדשא בגישה נכונה".


ג'יאנלואיג'י דונארומה. "לקח אחריות" (AFP)
 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי