כדורגלנים תמכו בקין: "כולנו שווים. איטלקים טובים תתעוררו"

מויסה קין
מויסה קין | AFP

לאחר אירוע הגזענות מצד אוהדי קלאירי נגד האיטלקי, שחקנים ברחבי העולם הגנו על החלוץ. מטווידי צייץ: "ביאנקו+נרי זה גם שחור וגם לבן". סטרלינג תקף את בונוצ'י: "אחריות של 50 אחוז לכל צד? אפשר לצחוק על זה"

(גודל טקסט)
בעקבות פרשת הנהמות הגזענות של אוהדי קליארי נגד מויסה קין בניצחון 0:2 של יובנטוס אמש (שלישי), יצאו כמה מהכוכבים הגדולים בכדורגל העולמי להגנתו של קין וחלקם שחומי עור שסובלים כמוהו מתופעות גזענות בעולם. בין השאר פול פוגבה, ראחים סטרלינג וממפיס דפאיי היו הבולטים בתגובות שלהם לטובת חלוץ יובנטוס.


פוגבה צייץ: "אני תומך בכל מלחמה נגד הגזענות. כולנו שווים. איטלקים טובים תתעוררו. אתם לא יכולים לתת לקבוצה קטנה של גזענים לדבר בשמכם".


בצד התמיכה רבים מתחו ביקורת על דברי חברו לקבוצה של קין לאונרדו בונוצ'י שהאשמה היא 50 אחוז לכל צד. ראחים סטרלינג שחווה אותה חוויה נגד מונטנגרו במדי הנבחרת נכנס בלאונרדו בונוצ'י: "אחריות היא 50 אחוז לכל צד? כל מה שאפשר כעת זה לצחוק".





דפאיי צייץ: "עצוב שאנחנו עדיין מדברים על גזענות ב-2019. אנחנו צריכים לדבר. כולנו שווים".


It's a shame we still talk about racism in 2019! But we have to speak up!
We all equal! ✊ #NoToRacismpic.twitter.com/ZxUGozw4nX

— Memphis (@Memphis) 3 באפריל 2019

בלז מטווידי
שחקן יובנטוס התחכם עם הציוץ: "ביאנקו+נרי" שפירושו גם יובנטוס וגם שחור ולבן.


 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

I support every fight against racism, we're all equal. Bravi italiani svegliatevi, non potete lasciare un piccolo gruppo razzista parlare per voi. @moise_kean @blaisematuidiofficiel #equalgame #respect ・・・ BIANCO + NERI ⚪️⚫️ #NoToRacism

A post shared by Paul Labile Pogba (@paulpogba) on



מריו באלוטלי חלוץ מארסיי שסבל פעמים רבות מגזענות באיטליה ונראה בוכה בפעמים אחדות העלה פוסט באינסטגרם שאמר: "למרות שדרכנו שונה שום דבר אחר לא מפריד בינינו. אני מגנה את הגזענות בכל צורה ומקום". בנוסף יצא גם הוא נגד בונוצ'י: "בראבו!, ותגיד לבונוצ'י שיש לו מזל שלא הייתי שם. במקום להגן עליך זה מה שהוא עושה? וואו, בכנות אני המום. אני אוהב אותך אחי!".

 

 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Sebbene siamo divisi e diversi nel nostro destino nient'altro deve dividerci. Condanno il razzismo in qualunque forma e luogo per SEMPRE. @moise_kean @blaisematuidiofficiel @paulpogba

A post shared by Mario Balotelli‍‍ (@mb459) on



בעיתון "טוטו ספורט" של טורינו נכתב בכותרת העיתון: "שני שערים נגד הגזענות של יובנטוס".

|

Front page of Tuttosport headlines on Moise Kean silencing the racist Cagliari fans with a goal. The racist Cagliari fans also got Matuidi angry.

There's also an image of a racist Cagliari supporter spitting on Kean.

"2 goals vs racism" pic.twitter.com/89obxuAu5a

— Arjun Pradeep (@IndianRegista) 3 באפריל 2019

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי