גאטוסו הפריד במהומה: "אם הייתי נותן סטירה הייתי בסכנה"

המהומה בין מילאן ולאציו
המהומה בין מילאן ולאציו | AFP

דם רע בין מילאן ולאציו לאחר שריקת הסיום. שחקני הרוסונרי חגגו בצורה מתריסה עם החולצה של אצ'רבי שהקניט לפני המשחק. בקאיוקו התנצל וטען: "זה היה בצחוק" אך האורח כעס: "ההתקפה עלי פירושה חולשה ושנאה

קבוצות: לאציו מילאן
(גודל טקסט)
מילאן חזרה אתמול לנצח אחרי שגברה על לאציו 0:1 בסן סירו משער של פראנק קאסי בפנדל ושיפרה עמדות בקרב על ליגת האלופות, אך המהומות בסיום המשחק העיבו על חגיגות הניצחון ותפסו את הכותרות. לאחר שריקת הסיום הייתה קטטה בין שחקני הקבוצות ולעג לחולצה של שחקן לאציו. 


ג'נארו גאטוסו מאמן מילאן שנשאל על כך אחרי שהפריד בין השחקנים אמר: "הייתי על הספסל כשזה קרה. ראיתי מילים שהוחלפו בינינו לבין שחקני לאציו. מה שחשוב שזה נגמר כאן. כשהייתי שחקן, הייתי מעורב בכאלו דברים, כעת אני רואה אותם בצורה אחרת. אם אתן לאחד מהם סטירה אני בסכנה, כי כולם חזקים ומעל 1.80 מ', אבל אני עכשיו הרי התמחיתי בלרצות את כולם".


לאחר הקטטה היה עוד אירוע שהסעיר את היציעים. טימואה באקאיוקו ופרנק קסייה שכבש בפנדל את שער הניצחון ניגשו לאוהדי מילאן עם חולצתו של שחקן האורחת פרנסיסקו אצ'רבי והניפו אותה בצורה מתריסה כתשובה לדבריו של אצ'רבי לפני המשחק שטען: "לאציו קבוצה טובה יותר ממילאן". גאטוסו התנצל גם על האירוע הזה.



גאטוסו. הרבה עצבים אתמול (Gettyimages)


המאמן ניתח את המשחק: "כדי לשחק מול לאציו צריך כוח. מהירות, טכניקה ופיזיות. כבר לפני שבוע הוכחנו שאנו מתאוששים, היום ניצחנו את הקרב במרכז המגרש והיינו טובים. הקבוצה עשתה את מה שהייתה צריכה לעשות. המחצית השנייה היתה אגרסיבית כי השחקנים נלחמים עבור החולצה, לא עבורי. המאמנים מתחלפים והמועדון נשאר".


עוד הוסיף: "היום היינו חייבים לתת הופעה חזקה, מגיעה מחמאות לקבוצה שלמרות גילה הצעיר נותנת הכל. הרגעים השליליים עברו, היה חשוב לחזור לנצח. אנחנו לוחצים את היריבה גבוה במגרש ובעיקר הקאן צ'להאנולו לחץ את לוקאס לייבה. במחצית הראשונה טעינו באופן בו ביצענו את השיטה הזאת".  על כך שפיונטק לא כבש: "אסור לשכוח שהוא לא נח העונה אך פעם. לפעמים הוא לא מבריק, אבל אנחנו אלו שצריכים לעשות את החיים יותר קלים עבורו. עלינו לשרת את פיונטק בצורה טובה יותר".


בקאיוקו שהשיג את החולצה של אצ'רבי אחרי שהחליף איתו חולצות נאלץ להתנצל בסיום ברשתות החברתיות וכתב: "זה היה בצחוק, לא רציתי לפגוע בכבודו של מישהו, אני מתנצל בפני אצ'רבי אם הוא נפגע מכך". גם גאטוסו הוסיף: "הגיע הזמן שמועדונים יתחילו להגביל את הפעילות של השחקנים שלהם ברשתות החברתיות. הם מתרכזים יותר בטלפונים שלהם מאשר באימונים". אצ'רבי מצידו תקף: "החלפתי את החולצה כי רציתי לשים קץ לכל הויכוח, אבל ההתקפה עלי פירושה חולשה ושנאה". 


Sono dispiaciuto perché ho scambiato la maglia per mettere fine alla questione, fomentare odio non è sport ma un segno di debolezza.#Acerbi#Ace#CMonEaglespic.twitter.com/hgZwt12py6

— Francesco Acerbi (@Acerbi_Fra) 13 באפריל 2019


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי