באיטליה נערכים לרגע המכריע: אלגרי ואניילי יפגשו

מסימיליאנו אלגרי
מסימיליאנו אלגרי | Gettyimages

"היום - כל האמת", נכתב בארץ המגף, שם בטוחים שנדע בהקדם אם המאמן ימשיך ביובנטוס. אלגרי רמז: "הייתה עונה גדולה, אך כמה שחקנים אכזבו". הנשיא: "תלוי בו". דל פיירו: "למאמנים אין תאריך תפוגה". דשאן מועמד

(גודל טקסט)
מאמן יובנטוס, מאסימיליאנו אלגרי ונשיא המועדון, אנדראה אניילי, צפויים להיפגש היום ולקבוע סופית את עתידה של יובנטוס. בשבועות האחרונים, למעשה מאז שהודחו הביאנקונרי מול אייאקס ברבע גמר ליגת האלופות, היו דיווחים בלתי פוסקים על כך שהמאמן יעזוב לאחר חמש עונות בהן זכה בחמש אליפויות. על אף שהמאמן הכחיש לא פעם ואמר שהוא יישאר ביובנטוס, בארץ המגף היו סקפטיים, ובטוחים שהיום נקבל תשובות.


רקע המחלוקת הוא חוסר ההסכמה בין פאבל נדבד לבין המאמן, שדורש לשפר את הסגל משמעותית לקראת העונה הבאה. הצ'כי דוגל בשינויים קוסמטיים בסגל וטוען שאין אפשרויות בשוק, בעוד אלגרי רמז בצורה עקיפה: "הייתה לנו עונה גדולה, אבל יש כמה שחקנים שהיו ממש תחת לציפיות". "אלגרי ואניילי – מחר תהיה כל האמת", נכתב ב"גאזטה דלה ספורט". אתמול נכח אניילי באירוע ואמר: "אלגרי? הוא ימשיך אבל זה תלוי בו".


למאמן, כזכור, חוזה עד 2020 עם שכר בגובה 7.5 מיליון יורו לעונה. בארץ המגף הוסיפו שם חדש לבורסת השמות שיכול להחליף את אלגרי – מאמן העולם העולם, דידייה דשאן, שזכה עם הגברת הזקנה בליגת האלופות ב-1995 וכן אימן את הקבוצה בעונת 2006/07 והחזיר אותה לליגה הבכירה.




בינתיים, אלסנדרו דל פיירו יצא להגנתו של המאמן: "אין למאמנים תאריך תפוגה. הכל תלוי באיך הדברים מתחברים עבור המועדון מבחינת התכניות והמטרות. זה לא יהיה הוגן להיפרד מאלגרי. העונה ליגת האלופות הראתה שהקבוצות המנצחות הם הקבוצות שמשחקות בקצב האינטנסיבי ביותר. הליגה שלנו חסרת קצב. ליגת האלופות מלמדת שאפשר להתגבר על כל תוצאה. הקבוצות שניצחו הם הקבוצות ששיחקו כל משחק כאילו הם בשוויון 0-0. היום אנחנו צריכים לשאול לאת עצמנו מה זה אומר לשחק כדורגל טוב, ומעל הכל, באיזה קצב וסגנון משחק אנחנו צריכים לשחק".


כוכב העבר ניתח גם את העונה: "אם זכינו בסקודטו וחושבים שהעונה מאכזבת אז אנחנו מחוץ לכדור הארץ. אני מכיר את יובנטוס ואת האוהדים, אבל אסור שליגת האלופות תשנה את פסק הדין. בליגת האלופות לא הראינו את הפוטנציאל שלנו בניגוד למשחק נגד אתלטיקו". על דיבאלה: "אסור להעריך אותו רק על פי העונה הנוכחית. אני לא חושב שיש בעייה בשיתוף הפעולה בינו לבין רונאלדו, אבל באופן כללי הייתה בעייה בדינמיקה של הקבוצה ואולי היה חסר ביטחון". על רונאלדו: "הוא תרם לנו רבות".



דידיישה דשאן. מועמד (Gettyimages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי