כצפוי: מאוריציו סארי מונה למאמן יובנטוס

מאוריציו סארי
מאוריציו סארי | יובנטוס

יצליח איפה שאלגרי נכשל? אלופת איטליה שילמה לצ'לסי חמישה מיליון יורו פיצויים בתמורה למאמן, ששב לאיטליה אחרי עונת אחת בפרמיירליג וחתם עד 2022. המטרה ברורה: לזכות בליגת האלופות לראשונה מאז 1996

קבוצות: צ'לסי יובנטוס
(גודל טקסט)
זה היה באוויר כבר זמן רב והיום (ראשון) זה הפך לרשמי: אחרי עונה אחת מחוץ לאיטליה בה זכה עם צ'לסי בליגה האירופית והוביל אותה למקום השלישי בפרמיירליג, מאוריציו סארי סיים את דרכו בלנדון ומונה למאמן יובנטוס, שתשלם לבלוז פיצויים בגובה חמישה מיליון ליש"ט.

 

המאמן האיטלקי הוותיק, שחתם עד 2022, ייכנס לנעליו הגדולות של מסימיליאנו אלגרי שהוביל את יובנטוס לזכייה בחמש אליפויות וארבעה בגביעים בחמש השנים האחרונות, אך לא הצליח לזכות בליגת האלופות למרות הגעתו של כריסטיאנו רונאלדו וזו למעשה הסיבה לחילופי המאמנים.


סארי כזכור הגיע לצ'לסי לאחר שלוש שנים נפלאות בנאפולי בהן הפך ליקיר האוהדים וכעת יהיה מעניין לראות כיצד יקבלו אותו במגרש בו היה כה אהוב, כאשר בתקופה האחרונה חלק משחקני הקבוצה הגדירו את המהלך כסוג של בגידה.




"חוזהו של סארי הותר לבקשתו והגענו לסיכום על פרידה", נמסר בהודעה הרשמית שפרסמה צ'לסי. חברת ההנהלה, מרינה גרנובסקיה, הוסיפה: "לאחר הזכייה בליגה האירופית, מאוריציו הבהיר לנו עד כמה חשוב לו לשוב למולדתו. הוא האמין שהכרחי שהוא יהיה לצד משפחתו והוריו המבוגרים.


"כולם במועדון מודים למאוריציו על העבודה הקשה שהוא ועוזריו עשו במהלך העונה ורוצים לברך אותו על התפקיד הגדול שקיבל בסרייה א' ולאחל המון בהצלחה בעתיד", סיכמה.


 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי