ראביו נחת בטורינו, יעבור בדיקות רפואיות ויחתום ביובנטוס

אדריאן ראביו
אדריאן ראביו | Gettyimages

סארי מתחיל לגבש את הסגל: הקשר הצרפתי, שהיה מבוקש מאוד גם בברצלונה, ריאל מדריד ומועדוני הפרמיירליג, בחר בגברת הזקנה ממנה יגיע בהעברה חופשית מפ.ס.ז'. גם לוקה פלגריני צפוי לחתום ביממה הקרובה

קבוצות: יובנטוס
(גודל טקסט)
אדריאן ראביו הגיע לבדיקות רפואיות ביובנטוס. הקשר הצרפתי, שלא רשם משחק אחד במדי פריז סן ז'רמן בשנת 2019, הגיע הערב (ראשון) לטורינו, והוא צפוי לחתום בהמשך היום לחמש השנים הקרובות אצל אלופת איטליה, שתשלם לשחקן שבע מיליון אירו לעונה.


בחודשים האחרונים שמו נקשר למעבר ללא מעט מהקבוצות הגדולות באירופה, כשבמוקד היו שמועות שברצלונה, ריאל מדריד, מנצ'סטר יונייטד וליברפול מנהלות משא ומתן עם ראביו ואימו ורוניק, שמשמשת כשסוכנו. לאחר חודשים ארוכים בו הקריירה שלו מעט נתקעה, הגברת הזקנה שמה את ידה על הקשר, ששוחרר לא ממזמן מאלופת צרפת והיה שחקן חופשי.


עד לפני שנזרק ליציע בפ.ס.ז' בשל בעיות עם הארכת החוזה שלו, ראביו היה שותף ל-20 משחקים העונה, בהם כבש פעמיים ובישל שני שערים בנוסף. בעונה שלפניה, תחת המאמן אונאי אמרי, רשם 50 הופעות ובהן מצא את הרשת חמש פעמים מעמדת הקשר, ובישל שבעה שערים. המאמן תומאס טוכל, שאימן את ראביו בעונה האחרונה, אמר שהסיבה שהוא לא מקבל דקות היא לא בגלל מצב החוזה שלו, על אף שהיה כשיר במאת האחוזים.


שחקן נוסף שהגיע למתחם של אלופת איטליה לצורך בדיקות רפואיות הוא המגן לוקה פלגריני, שיצטרף לסגל של מאוריציו סארי מרומא, בעוד המגן לורנצו ספינזולה יעשה את הדרך ההפוכה לבירת איטליה.




מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי