נאפולי הסכימה לרכוש את חאמס, העסקה צפויה להיסגר

חאמס רודריגס
חאמס רודריגס | AFP

האיטלקים הביעו נכונות לשלם 42 מיליון יורו עבור, המנהל המקצועי המריא למדריד כדי להיפגש עם פרס. בארץ המגף מעריכים: העסקה צפויה להיסגר תוך 24 עד 48 שעות, הקולומביאני יתאחד שוב עם אנצ'לוטי

קבוצות: נאפולי
(גודל טקסט)
זה לא סוד שקרלו אנצ'לוטי, מאמנה של נאפולי, מאוד רוצה לצרף את חאמס רודריגס. השניים כבר שיתפו פעולה יחד בריאל מדריד, שם רשם הקולומביאני את העונה הטובה בקריירה שלו, וגם בבאיירן מינכן. אתמול ערכו האיטלקים את מסיבת העיתונאים החגיגית לקראת פתיחת העונה בה המאמן הביע צער על כך שהשחקן טרם הצטרף. עם או בלי קשר, הן בספרד והן באיטליה מדווחים: העסקה קרובה לסיכום.


המנהל המקצועי של נאפולי, כריסטיאנו ג'ינטולי, המריא למדריד בשעת ערב מאוחרת כדי לקדם את ההעברה וצפוי להיפגש היום (שלישי) בשעות הצהריים עם נשיא ריאל מדריד. השינוי הגדול הגיע ביממה האחרונה כאשר נאפולי הביעה נכונות לשלם את הסכום אותו ריאל מדריד דורשת – 42 מיליון יורו, ולרכוש את השחקן כבר עכשיו (קודם לכן רצו האיטלקים לקבל את השחקן בהשאלה עם חובת רכישה). בימים האחרונים דווח שחאמס רוצה לשחק באתלטיקו מדריד, אך החליט לבחור בנאפולי בשל האיחוד הצפוי עם אנצ'לוטי, ומעבר לכך הבלאנקוס מעדיפים שלא למכור את השחקן ליריבה ישירה.


"הבליץ' של ג'ינטולי" נכתב ב"גאזטה דלה ספורט" שם מעריכים שהעסקה צפויה להיסגר תוך 24 עד 48 שעות. כרגע המחלוקת היא לגבי הסדר התשלומים. אאורליו דה לאורנטיס, נשיא נאפולי, ביקש לפרוס את העסקה למשך שלוש שנים, ונראה שהנשיא הספרדי יתגמש.




הקשר בן ה-27 ממתין לבשורות טובות כשהוא כרגע בחופשה לאחר שהשתתף בקופה אמריקה בו הודחה קולומביה בשלב רבע הגמר מול צ'ילה בדו-קרב פנדלים, והוא יצטרף מאוחר לפתיחת האימונים. בעונה שעברה כבש שבעה שערים ובישל עוד שישה ב-28 משחקים במדי באיירן מינכן.


מי שעשוי לשלם את המחיר במידה והקולומביאני יצטרף הוא חוסה קאייחון, הקשר חוסה קאייחון בן ה-32. הספרדי שמשחק כבר שש עונות בקבוצה (רשם למעלה מ-300 הופעות), מסיים את חוזהו בקיץ הבא ואת 2018/19 הוא לא ירצה לזכור, כשכבש ארבעה שערים בלבד. עוד בנאפולי, באיטליה המשיכו לעסוק בדברים של אנצ'לוטי אתמול שאמר בין היתר: "זו תהיה העונה של נאפולי". המאמן הביע סיפוק מהצטרפותו של קוסטאס מנולאס.


חוסה קאייחון. בדרך לפרידה? (Gettyimages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי