דיווח: יובנטוס תציע לאינטר את קן ו-20 מיליון יורו עבור איקרדי

מאורו איקרדי
מאורו איקרדי | Gettyimages

באיטליה פורסם כי קפטן הנראזורי, שעזב את מחנה האימונים, כבר נפגש עם המנהל המקצועי של הגברת הזקנה. החלוץ הצעיר של האלופה לא מוכן להאריך את חוזהו. וגם: מוריניו מכריז על זהות האלופה לעונה הקרובה

קבוצות: אינטר יובנטוס
(גודל טקסט)
ביום שבת בצהריים הודיעה אינטר על כך שהקפטן מאורו איקרדי עזב את מחנה האימונים של הקבוצה לאחר החלטה משותפת של הצדדים, ובאיטליה בטוחים שהיעד הבא של החלוץ יהיה יובנטוס. החלוץ זכה להצעות גם מאתלטיקו מדריד, נאפולי ורומא, אך הוא רוצה להגיע לאלופת איטליה. לפי הדיווח, החלוץ, יחד עם אשתו וונדה המשמשת כסוכנת שלו, כבר נפגש עם המנהל המקצועי של אלופת איטליה, פאביו פאטריסי, והודיע לו על רצונו.


לפי "פוטבול איטליה", הנחשב למקור אמין מאוד בארץ המגף, הביאנקונרי מתכננים להציע לנראזורי עסקה מעניינת. הגברת הזקנה מוכנה לשלוח לאינטר את החלוץ הצעיר המוכשר מויזה קן שרשם עונת בכורה נהדרת בקבוצה הבוגרת, יחד עם 20 מיליון יורו נוספים. אינטר דרשה 120 מיליון יורו עבור החלוץ בקיץ שעבר, סעיף השחרור שלו, אלא שכעת המחיר צנח במחצית מהסכום עד ל-60 מיליון יורו, אלא שיובה לא רוצה לשלם.


העסקה יכולה להשתלם לשני הצדדים. אינטר רוצה להיפטר מהקפטן והבינה שדרישתה לקבל את פאולו דיבאלה – לא תתקבל, ויובה תוכל למצוא פיתרון לכך שהחלוץ האיטלקי עצמו לא מוכן להאריך את חוזהו בקבוצה שיסתיים ב-2020, בזמן שגונסאלו היגוואין מתעקש להישאר בקבוצה. בפה מארוטה, שהיה המנהל המקצועי של יובנטוס, נחשב למעריץ גדול של קן. דיווח אחר טען כי יובנטוס רוצה לצרף את החלוץ בהשאלה עם אופציית רכישה.




בינתיים, ז'וזה מוריניו שטרם חזר לקווים לאחר שפוטר ממנצ'סטר יונייטד, ממשיך להיות מרואיין מבוקש. המאמן הפורטוגזי פירגן לאקסית אינטר אותה הוליך לטרבל ב-2010 והכריז: "אינטר צריכה לזכות השנה באליפות, והיא תעשה את זה, אני בטוח".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי