אייאקס ויובנטוס חתמו על החוזה, דה ליכט יצטרף ביום רביעי

מתיאס דה ליכט
מתייס דה ליכט | AFP

הודעה רשמית עדיין אין, אבל באיטליה מדווחים שהמועדונים סגרו ביניהם והכל והבלם יגיע ביממה הקרובה לטורינו כדי לעבור בדיקות רפואיות ולהשלים את מעברו תמורת 75 מיליון יורו כולל מענקים בחוזה ל-5 שנים

קבוצות: יובנטוס
(גודל טקסט)
נכון שכבר קראתם דיווחים דומים לא פעם ולא פעמיים רק השבוע, אבל עושה רושם שעכשיו זה באמת סופי. עדיין לא רשמי, אבל ב"סקיי" איטליה הצהירו באופן חד משמעי: עסקת מתייס דה ליכט מאייאקס ליובנטוס הושלמה. הבלם בן ה-19 יגיע מחר (שלישי) לטורינו, יתקבל על ידי אנשי יובנטוס ובמהלך יום רביעי יעבור את הבדיקות הרפואיות ויצטרף באופן רשמי וסופי לאחר שכל הצדדים כבר חתמו על החוזים הנדרשים למען סגירת העסקה.


על פי הפרסום "בסקיי" האיטלקי, יובנטוס תשלם עבור דה ליכט 75 מיליון יורו כולל מענקים והוא יהפוך לבלם השני הכי יקר בעולם, אחרי וירג'יל ואן דייק שעבר מסאות'המפטון לליברפול תמורת 75 מיליון ליש"ט. דה ליכט ישתכר כ-12 מיליון יורו בכל עונה עד 2024, לפני מענקים, בהתאם לסיכום שהושג בין הצדדים לפני כשלושה שבועות. 


מוקדם יותר השבוע דווח על ידי "סקיי" שכחלק מההסכם בין דה ליכט ליובנטוס, סעיף השחרור שלו יתחיל ב-150 מיליון יורו ובכל עונה יעלה ב-10 מיליון יורו. מדובר בסכום שבהחלט לא יפתיע אם תהיה קבוצה שתבחר לשלם בשנים הבאות עבור הבלם בן ה-19 בלבד, שבגיל כה צעיר כבר הצעיד את אייאקס לאליפות, נעצר איתה רק בחצי גמר ליגת האלופות וגם בנבחרת הולנד לצד ואן דייק הוא שחקן הרכב קבוע בנבחרת שחוזרת לעצמה אחרי שנים רצופות בכישלונות.


Matthijs de Ligt has signed his Juventus contract and will have his medical on Wednesday, according to @FabrizioRomanopic.twitter.com/14ftasMArm

— B/R Football (@brfootball) July 15, 2019

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי