משולש הזהב שמשגע את איטליה: דז'קו-היגוואין-איקרדי

שער "גאזטה דלה ספורט"
שער "גאזטה דלה ספורט" | ספורט1

בארץ המגף לא זוכרים כבר זמן רב שלושה חלוצי על "עם המזוודות ביד" ועסקה משולשת בין יובנטוס אינטר ורומא. וזה לא הכל. הבוקר דווח: הנראזורי מוכנים למכור את הקפטן לנאפולי במחיר נמוך מאשר לגברת הזקנה

קבוצות: יובנטוס
(גודל טקסט)
באיטליה אמנם סופרים את הדקות עד שמתייס דה ליכט יחתום רשמית במדי יובנטוס, אבל עם כל הכבוד לעסקת הענק הזו, בארץ המגף עסוקים לא פחות במשולש המטורף הבא: אדין דז'קו-גונזאלו היגוואין-מאורו איקרדי. "שלוש חלוצי ענק עם המזוודות"באיטליה לא זוכרים כבר שנים כיסאות מוזיקליים כאלה בין קבוצות הענק, כאשר עסקה אחת תפתח את הדלת לבאות אחריה. 


ארבעה מועדוני על: יובנטוס, אינטר, רומא ונאפולי, כששלושה חלוצי ענק על הפרק. אמנם כל השלושה רשמו עונה חלשה אשתקד, אולי הגרועה בקריירה שלהם, אבל על הרזומה האדיר שלהם אין ויכוח. גונסאלו היגוואין כבש כבר 117 שערי ליגה בנאפולי ויובנטוס (ומעט במדי מילאן), מאורו איקרדי לא הרבה אחריו עם 111 שערים, ואדין דז'קו כבש 67 שערי ליגה, כולם במדי רומא. פאביו פרטיסי, המנהל המקצועי של יובנטוס, בפה מארוטה, המנהל המקצועי של אינטר וגם ג'יאנלוקה פטראצ'י, המחזיק בתפקיד בג'ילארוסי.


אלופת איטליה, כמה סמלי, מושכת בחוטים. רומא רודפת אחרי גונסאלו היגוואין ומקווה שהגברת הזקנה תקל על תנאי העברתו, ולאחר מכן תוכל למכור את אדין דז'קו לאינטר, בעסקה שתהיה זולה הרבה יותר מאשר רומלו לוקאקו. הנראזורי רוצים להיפטר מהקפטן איקרדי שכבר עזב את מחנה האימונים ומוכנה להתפשר על מחירו, אך הם יעשו הכל כדי שהשחקן לא יעבור ליריבה הגדולה יובנטוס, אלא אם כן מדובר בטרייד עם פאולו דיבאלה –  מהלך שמאוריציו סארי דחה על הסף, שכן הוא מאמין שיוכל להחזיר אותו לכושר שאפיין אותו בעבר.



נאפולי כבר הוזכרה אף היא כמועמדת לצרף את איקרדי, אלא שהיום דווח באיטליה כי אינטר מוכנה למכור אותו במחיר נמוך יותר לקבוצה של אנצ'לוטי. יובה יצרה עם קשר עם מארוטה וקיבלה תשובה ברורה: המחיר עומד על 80 מיליון יורו, בעוד התשובה עבור נאפולי הייתה 70 מיליון יורו "בלבד". "המלחמה פותחת דפים חדשים, שבוע אחר שבוע", נכתב בארץ המגף כסיכום. איך תסתיים העסקה המשולשת?

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי