לאחר התבוסה בדרבי: זידאן הפציר בפרס לרכוש את פוגבה

זינדין זידאן
זינדין זידאן | Juan Manuel Serrano Arce/Getty Images

למרות שהלבנים כבר ירדו מהקשר בגלל תג המחיר הגבוה, המאמן נחוש לחזק את הקישור. יובנטוס מעוניינת בכריסטיאן אריקסן, אינטר ממשיכה להכין אלטרנטיבות למקרה שלוקאקו לא יגיע. וגם: בואטנג בדרך לפיורנטינה

(גודל טקסט)
רשמי
* פריז סן ז'רמן הודיעה על הצטרפותו של אידריסה גאנה גאייה, שחתם בשורותיה לארבע שנים. הפריזאים שילמו לאברטון סכום המוערך בכ-29 מיליון ליש"ט. הסנגלי אמר: "אני גאה ביותר לחתום בפ.ס.ז', אחד הפרויקטים השאפתניים בספורט האירופי".




* בורחה מיוראל הצטרף ללבאנטה בהשאלה מריאל מדריד לעונה אחת. החלוץ זכה בקיץ האחרון ביורו עד גיל 21, עם נבחרת ספרד.




שמועות
* התבוסה 7:3 נגד אתלטיקו מדריד הקפיצה את מד הלחץ בריאל. על פי ה"אס", זינדין זידאן הפציר בפלורנטינו פרס להגביר הילוך בניסיון להחתים את פול פוגבה. הבלאנקוס כבר החליטו לרדת מהקשר בעקבות תג המחיר העצום שמנצ'סטר יונייטד הציבה עליו, אך לאחר התוצאה המדאיגה בדרבי המאמן נחוש לרענן את מרכז השדה.


* יובנטוס מעוניינת בכריסטיאן אריקסן. "קאלצ'ו מרקאטו" טוען שלמרות צירופם של אדריאן ראביו וארון ראמזי בקיץ הנוכחי, מאוריציו סארי מרגיש צורך לחזק את מרכז השדה. עוד נכתב בדיווח שהזברות לוטשות עיינים לעבר איסקו, אך האופציה לא ממש ריאלית לאחר הפציעה שצפויה להשבית את מרקו אסנסיו למשך מרבית העונה.


* עוד אצל "הגברת הזקנה", סגן הנשיא פאבל נדבד אישר כי מספר קבוצות התעניינו בפאולו דיבאלה ובאלופת איטליה מחכים מחכים להצעות עבורו.


* הארי מגווייר זועם על לסטר, שדורשת סכום של 90 מיליון ליש"ט עבורו, בעוד מנצ'סטר יונייטד מוכנה לשלם רק 70 מיליון. אמש פורסם שהבלם נעדר מהאימון של "השועלים" בטענה למחלה.


* פטריק קוטרונה אישר כי הוא בדרך לעזוב את מילאן ולחתום בוולבס לחמש שנים. הקבוצה האנגלית צפויה לשלם לרוסונרי 16 מיליון ליש"ט על החלוץ בן ה-21, כך דווח ב"סאן".




* אחרי שהניסיון הראשון שלה נדחה על ידי רומא, אינטר מתכוונת לשפר את הצעתה על אדין דז'קו. "סקיי איטליה" מדווח שהנראזורי מוכנים להתקרב לסכום 20 מיליון היורו שהג'אלורוסי דורשים בתמורה לחלוץ הבוסני.


* לאחר שנדחתה פעמיים על ידי סלטיק, ארסנל מתכוונת להגיש הצעה שלישית על קיירן טיירני, כך נכתב ב"דיילי אקספרס".


* אונאי אמרי הפריך את השמועות על התעניינות שלו בסמי ח'דירה: "הוא שחקן טוב מאוד, אבל זו הפעם הראשונה שהשם שלו מוזכר בפניי".




* לפי ה"מירור", מנצ'סטר סיטי גיששה אצל ברצלונה בקשר לנלסון סמדו. בתגובה, הקטלונים הפנו את התכולים לסעיף השחרור של המגן, העומד על 100 מיליון יורו.


* אברטון מחפשת מחליף לאידריסה גאייה, שעבר כאמור לפ.ס.ז'. הכחולים שוקלים להגיש הצעות על מריו למינה, קשר סאות'המפטון ונבחרת גאבון, ועל פיקאיו טומורי, ששייך לצ'לסי והושאל בעונה האחרונה לדרבי קאונטי.


* הקשר הגנאי קווין פרינס בואטנג (32), שהושאל מססואלו לברצלונה בחודש ינואר האחרון, בדרך לפיורנטינה שתשלם עבורו מיליון יורו, כך דווח באיטליה.


* באיטליה ואנגליה דווח גם יחד כי מויזה קן בדרך לאברטון בהעברת ענק בתמורה ל-32 מיליון יורו – ראו ידיעה נפרדת

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי