צפו: פאולו דיבאלה כבש גולאסו והעביר מסר ליובנטוס

פאולו דיבאלה
פאולו דיבאלה | Emilio Andreoli/Getty Images

החלוץ כבש שער ניצחון ענק במשחק ההכנה האחרון של האלופה (מול טרסטינה) לפני תחילת העונה וטפח על הסמל. באיטליה נכתב: "זו החולצה שלי!". ראמזי ערך הופעת בכורה: "נרגש לשחק כאן". מנדז'וקיץ' והיגוואין יעזבו?

קבוצות: יובנטוס
(גודל טקסט)
לאורך כל הקיץ נפוצו שמועות על עזיבתו של פאולו דיבאלה. הוא קושר לטוטנהאם ומנצ'סטר יונייטד והמאמן מאוריציו סארי אף התבטא בעניין ורמז שאין למועדון ברירה אלא למכור אותו. אתמול (שבת) קיימה יובנטוס את משחק ההכנה האחרון שלה לקראת העונה החדשה, כשגברה 0:1 על טרסטינה מהליגה השלישית. ללא המאמן החולה ובהיעדרו של כריסטיאנו רונאלדו שקיבל מנוחה בשל פגיעה קלה בשרירים, זו הייתה ההזדמנות הגדולה שלו, ודיבאלה אכן כבש את שער הניצחון והכניס את איטליה בטירוף, בטח ביחס למשחק אימון.


בדקה ה-38 הוא קיבל מסירת עומק, התגבר על הבלם בעזרת הטעיית עקב פנומנלית ומהצד שלח הקפצה נפלאה מעל השוער. רגע של גאונות שהזכיר לכולם איזה שחקן נפלא הארגנטינאי שרק לפני שנתיים כבש 26 שערים והיה פניה של הגברת הזקנה. לאחר השער דיבאלה טפח על הסמל של יובנטוס ולאחר מכן הצביע על מספר החולצה שלו מאחורה. "דיבאלה העביר מסר", נכתב בתקשורת האיטלקית.


בשער "הטוטו ספורט" נכתב: "זו החולצה שלי! על רקע תמונה של דיבאלה". ב"גאזטה דלה ספורט" ציינו: "בזמן שעדיין רוצים להחליף אותו, דיבאלה שוב נתן שואו. ועכשיו מה?". ב"קוריירה דלה ספורט" נכתב: " הארגנטינאי כבש שער שמהווה פנטזייה גדולה לאוהדים".




עוד ביובנטוס, שבוע לפתיחת העונה, הקשר ארון ראמזי שהצטרף הקיץ רשם דקות ראשונות במדי הקבוצה  (עלה בדקה ה-70) ואמר: "אני גאה מאוד ללבוש את החולצה של יובנטוס ומחכה כבר לתחילת העונה". דנילו, סמי קדירה ודוגלאס קוסטה זכו למחמאות. מנגד, גונסאלו היגוואין ומריו מנדז'וקיץ' פתחו על הספסל. ב"גאזטה דלה ספורט" נכתב: "400 גולים על הספסל – ולמכירה" כשהתייחסו לרקורד שלהם לאורך הקריירה. ג'ורג'יו קייליני כתב ברשתות החברתיות: "תמיד מרגש להתחיל את העונה. אנחנו מוכנים ורוצים לזכות בעוד אליפות".


בדיוק בעוד שבוע תפתח יובנטוס את המסע להגנה על הכתר כשתתארח אצל פארמה. במחזור השני היא תארח את נאפולי למשחק גדול נגד סגניתה ובמחזור השלישי מכשול גדול שוב יוצב לפניה כשתתארח בפירנצה אצל פיורנטינה.


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי