העברות: מנדז'וקיץ' דחה את פ.ס.ז', ראקיטיץ' הוצע ליובנטוס

מריו מנדז'וקיץ'
מריו מנדז'וקיץ' | Gettyimages

החלוץ מעוניין לנסות את מזלו ביובנטוס לפחות עד ינואר, ברצלונה נואשת להכנסות כדי לספוג את עלותו של ניימאר. אנחל קוריאה מתרחק ממילאן, שקרובה להחזיר את טימואה בקאיוקו. דיאן לוברן צפוי לעבור לרומא

(גודל טקסט)
רשמי
* החלוץ הדני קספר דולברג עזב את אייאקס לאחר ארבע שנים במועדון וחתם בניס הצרפתית, אשר שילמה לאלופת הולנד 20 מיליון יורו.




שמועות
* מריו מנדז'וקיץ' דחה את האפשרות לעבור לפריז סן ז'רמן. למרות חזרתו של גונסאלו היגוואין, שנחשב לשחקן אהוב אל מאוריציו סארי, החלוץ הקרואטי מעוניין לבחון את האופציות שלו ביובנטוס לפחות עד חלון ההעברות של ינואר, כך נכתב באתר "גול".


* אחרי עונה מוצלחת במדי מילאן, טימואה בקאיוקו לוחץ על צ'לסי במטרה לחזור לשנה נוספת במדי הרוסונרי, כך דווח ב"סאן". הצרפתי הגיע לבלוז כהבטחה, אך העביר עונה אחת בלבד בסטמפורד ברידג' ולא הצליח לבסס את מעמדו.


* על פי "קאלצ'ו מרקאטו", ברצלונה הציעה ליובנטוס את איבן ראקיטיץ'. הקרואטי הוזכר פעמים רבות במהלך הקיץ כמועמד לעזוב, בעיקר בגלל שהקטלונים נואשים להכנסות שיקלו עליהם לשלם על העברת ניימאר.


איבן ראקיטיץ' סיים את דרכו בברצלונה? (Gettyimages)
איבן ראקיטיץ' סיים את דרכו בברצלונה? (Gettyimages)


* ב"גאזטה" טוענים שאנחל קוריאה מתרחק ממילאן. ימים ספורים לסגירתו של חלון ההעברות, פערים גדולים מפרידים בין הצדדים בנוגע לסכום ההעברה של הארגנטינאי, כאשר אתלטיקו מדריד מעריכה את שוויו של קוריאה ב-45 מיליון יורו בעוד הרוסונרי עוד לא הציעו יותר מ-35 מיליון.


* לפי רשת "סקיי" כריס סמולינג ייצטרף בקרוב לרומא ממנצ'סטר יונייטד, בהשאלה לעונה אחת. הקבוצה מבירת איטליה צפויה לשלם לשדים האדומים שלושה מיליון יורו על הבלם האנגלי.


* מספר מקורות באירופה מדווחים שרומא קרובה לצרף את דיאן לוברן. סגן אלוף העולם עם נבחרת קרואטיה יעזוב את ליברפול בעד סכום הנע בין 13 ל-20 מיליון יורו.


רומא קרובה לשים עליו את ידה. דיאן לוברן (Richard Heathcote/Getty Images)
רומא קרובה לשים עליו את ידה. דיאן לוברן (Richard Heathcote/Getty Images)


* סמפדוריה קרובה לצרף את קשרה של זניט סנט פטרסבורג, אמיליאנו ריגוני. על פי העיתונאי האיטלקי ג'יאנלוקה די מארציו, הקבוצה מהסרייה A תשלם מיליון יורו על שאילתו של הארגנטינאי ותתחייב לרכוש אותו תמורת 9 מיליון נוספים בסיום העונה הקרובה.


* עוד שחקן שעשוי לנחות בסמפדוריה הוא ג'ובאני סימאונה, בנו של מאמן אתלטיקו מדריד דייגו סימאונה. בתקשורת האיטלקית טוענים שהחלוץ הארגנטינאי הסכים לעזוב את פיורנטינה בהשאלה, עם אופציית רכישה מצד סמפדוריה תמורת 15 מיליון יורו.


* ארסנל עשויה לאבד את נאצ'ו מונריאל. לפי "איבנינג סטנדרד", ריאל סוסיאדד נחושה להחתים את הספרדי בן ה-33.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי