סארי: "השתפרנו משמעותית". באיטליה התלהבו מבאלוטלי

מיראלם פיאניץ'
מיראלם פיאניץ' | Marco Luzzani/Getty Images

האלופה ביצעה מהפך גדול, בארץ המגף משוכנעים: "הפגנת כוח". פיאניץ' התרברב מהשער שלו: "היה לכם ברור לאן הכדור יגיע". החלוץ ששיחק בסרייה א' לאחר 1128 ימים גנב את ההצגה. קוריני: "ייתן עונה גדולה"

קבוצות: יובנטוס
(גודל טקסט)
 יובנטוס עדיין לא משחקת כפי  שמצפים ממנה אבל דווקא במשחקים כמו אתמול (שלישי) רואים מאיזה חומר קורצה אלופה. הקבוצה של מאוריציו סארי פיגרה במשחק החוץ מול ברשיה הנלהבת אך הצליחה לבצע מהפך בדרך ל-1:2 עם שער נפלא של מיראלם פיאניץ'. "עוד פיאניץ' – עוד יובה, פיאניץ' החליט והכריע", נכתב ב"טוטוספורט" על האלופה שלמרות משחק מרשים של המארחת – חזרה עם כל הקופה. "קדימה עם פיאניץ'", הייתה הכותרת ב"קוריירה דלו ספורט"' "הבוסני הציל את יובה וגנב את ההצגה בהופעת הבכורה של באלוטלי". בעיתון שיבחו את יובה על כך שהסתדרה ללא כריסטיאנו רונאלדו – "רעבים, ולאט לאט גם משכנעים, זו הייתה הפגנת כוח".


פיאניץ', כאמור, היה מהמצטיינים ביובה. הוא השלים 108 מסירות – יותר מכל שחקן אחר בליגה האיטלקית העונה, ומעבר לכך, עשרה מ-11 שעריו האחרונים היו מחוץ לרחבה. הקשר פירגן לעצמו לאחר המשחק כשכתב בפוסט ברשתות החברתיות על רקע הבעיטה לשער: "מהמקום הזה – אין לכם ספק איפה הכדור יעצור. פשוט תבחרו את מי לחבק ממי שלידכם". בעמדת הראיונות לאחר המשחק אמר: "זה היה משחק טוב שלנו אבל אנחנו חייבים לכבוש יותר שערים".


עוד שחקן שזכה למחמאות הוא פאולו דיבאלה. ב"גאזטה דלה ספורט" לא חששו לומר: ללא רונאלדו, מדובר בשחקן אחר. "אבק קסמים מכסה את נעליו. תמיד הכי מסוכן, לפעמים היחיד שיצירתי. בחזרה אל העתיד בשילוב יחד עם היגוואין (כמו פעם)". בציוני המשחק נכתב על כל הפעולות הטובות שביצע ושרק שער היה חסר. "השאלה הגדולה היא מה יקרה ביום שבת. איך ישחק יחד עם רונאלדו?". מנגד, השוער וויצ'ך שצ'נסני ספג ביקורות על השער האומלל באשמתו.

 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Da quella posizione non preoccupatevi di dove finirà il pallone, scegliete soltanto chi abbracciare per primo di fianco a voi #BresciaJuve #FinoAllaFine #Pjanist

A post shared by Miralem Pjanić (@miralem_pjanic) on



מאוריציו סארי, שממתין בקוצר רוח למעידה של אינטר שתפגוש את לאציו הערב, היה מרוצה. סארי אמר: "שיפרנו מאוד את משחק המעבר שלנו, שלטנו במשחק. אנחנו צריכים לשחק טוב יותר הגנתית. לא היה קל לחזור לפיגור. אנחנו מנסים לשחק בכל מיני מערכים (ענה כשנשאל על ה-4:3:1:2 אתמול עם ארון ראמזי מתחת לחלוצים), אנחנו צריכים להיות מוכנים לכמה שיטות. אני משוכנע שגם דיבאלה יוכל לעזור לנו בעמדה הזו בחלק מהמשחקים, הוא הפגין המון איכות אם כי אני מעדיף אותו יותר קרוב לשער".


על דה ליכט: "הוא שחקן בצמיחה, צעיר מאוד, הגיע מסגנון כדורגל שונה באייאקס. אנחנו זקוקים לקצת סבלנות. הוא פנומנלי, עדיין לא מוכן. אסור לשכוח איך קאלידו קוליבאלי התקשה בחודשים הראשונים שלו בנאפולי".


בצד המפסיד, כמובן, מריו באלוטלי תפס את כל הכותרות, כששיחק בליגה האיטלקית לאחר 1128 ימים. אלפרדו דונארומה, חברו לקבוצה והאיש שהעלה את ברשיה ליתרון, אמר: "אני גאה בקבוצה, זה כבוד גדול לשחק לצידו, אני בטוח שיהיה שיתוף פעולה טוב". המאמן אוגניו קוריני: "מריו הגיע עם המוטיבצייה הנכונה, הוא עובד קשה, שחקן יוצא דופן, הוא ייתן עונה גדולה. הוא קרוב לבית ולמשפחה וזה עוזר לו. הוא רגוע ומעורב, היכולת שלו היא ללא גבולות". ב"גאזטה דלה ספורט" נכתב על "אפקט באלוטלי" ועל כך שהוא התקבל באהבה מטורפת על ידי הקהל וחבריו לקבוצה.




מריו באלוטלי. התגעגעתם? (Marco Luzzani/Getty Images)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי